Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får man en grei launcher som kun har apps uten widgets og sånt blandet? Bruker original launcher med den innstillingen nå. 

Og kan man få bort samsung galleriet og kun bruke Google så man slipper dobbelt opp når en synger bilder mot Google? 

Endret av minim
Lenke til kommentar

Må man gjøre noe spesielt for å skifte til Google assistent fra bixby? På note10 var det bare å velge assistent som standard app og kjøre en voice match, men jeg får ikke den til å aktivere seg på note 20 ultra. 

 

Edit: så andre kan slippe å bruke timesvis på samme bug.. En kamerat har også Note 20 ultra og han gjorde alle stegene som jeg hadde gjort ihht FAQen til google på dette uten å få det til å virke han heller. Jeg forsøkte meg med å endre språk på assistant også før jeg kom på at telefon språk før i tiden måtte stå på engelsk for å få det til å virke. Så satte jeg det til engelsk og ganske riktig så virket assistant med en gang. Fikk kameraten min til å prøve det samme og da fungerte det fint hos han også. Endret tilbake til Norsk og jammen virker det ikke fortsatt for begge to.. Snodig at flere ikke har samme bug her da, men det kan jo være litt tilfeldig også samt at ikke alle bruker assistenten. 

Endret av minim
Lenke til kommentar
ray001 skrev (14 timer siden):

Noen deksler dere kan anbefale? 

Og evt mulighet for trådløs lading...

Pass på deksler med magnet. Jeg kjøpte min med et som har et lommebok cover rundt som kan taes av og holdes av magneter. Når jeg har deksel på så er det to spots på skjermen der penn virker dårlig og den er treg på input. Tar jeg av deksel er alt som normalt. Ser flere har samme feilen også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ray001 skrev (1 time siden):

Da blir det nok ikke et deksel med magnet 🙂

Ser helst etter en som takler trådløs lading, og muligens beskyttelse til kameraet(ikke et must da)

Det utgår for min del også ja.. håpløst å ta av deksel for å bruke penn. Trådløs lading virker igjennom, men det er ikke helt bra å ha ting av metall i nærheten siden varme blir indusert samt nyere qi ladere detekterer dette sånn at de deaktiverer lading om det er mye metall nære.

Lenke til kommentar
MAG8 skrev (28 minutter siden):

Ingen problemer med mitt Pitaka mag case. 

Har du forsøkt å tegne over hele skjermen med lett press på pennen? Jeg får to "hull" på min  om jeg ikke presser pennen hardt ned. Uten dekselet på så er den responsiv som bare det og man merker veldig stor forskjell på hvor sensitiv den er. Frister å bestille en pitaga da om den ikke har dette problemet. 

Lenke til kommentar
MAG8 skrev (1 time siden):

Som sagt, så har jeg ingen problemer. Hadde Pitaka mag case på Note 10+, og nå Note 20U. Jeg bruker pennen mye. La ved et bilde der jeg tegnet over hele skjermen nå nettopp. Med lett stryk. 

Notes_210224_180416.jpg

Min får sånne dødspots og er lite følsom generelt. Helt perfekt uten noe på. 

352333185_Screenshot_20210224-191734_SamsungNotes.thumb.jpg.c7d9ed56acded8b9dfb397640bb5a948.jpg

Lenke til kommentar

Er det noen triks i ludo for å få biometri til å virke stabilt? Har endt med å bruke smart lock hjemme siden jeg sliter med å låse opp telefonen hele tiden. Til bank og lignende apper må en jo bruke biometri fortsatt, men jeg får ikke fingeravtrykk til å virke mer enn en dag eller to etter jeg registrerer dem. Ansikt virker kun når det er lyst 😕 Skikkelig frustrerende når en er vant til faceid som bare virker. Bruker nevene en del om dagen så mulig jeg sliter ut avtrykket eller noe sånt, men har ingen beskytter på eller noen som hindrer sensor. 

Lenke til kommentar
minim skrev (7 timer siden):

Er det noen triks i ludo for å få biometri til å virke stabilt? Har endt med å bruke smart lock hjemme siden jeg sliter med å låse opp telefonen hele tiden. Til bank og lignende apper må en jo bruke biometri fortsatt, men jeg får ikke fingeravtrykk til å virke mer enn en dag eller to etter jeg registrerer dem. Ansikt virker kun når det er lyst 😕 Skikkelig frustrerende når en er vant til faceid som bare virker. Bruker nevene en del om dagen så mulig jeg sliter ut avtrykket eller noe sånt, men har ingen beskytter på eller noen som hindrer sensor. 

Skanne to fingre på ett. Så legge inn begge fingrene. 

Lenke til kommentar

Jeg har hadd de fleste samsung. Pluss andre tlf. Men note 20 ultra. Fremdeles problemer med talkmore. Om noen lurer på ang telenor.  Nyeste android. 3.1 får heller ikke private share til å virke. Prøvd med annen operatør. Kan også være enig med noen at dette er det værste kameraet på samsung tlf som jeg har hadt. Har nå sendt inn til reperasjon. Til meg ang telenor. Så er det i tlf samtaler jeg blir plutselig "mutet" prøver jeg annen operatør. Så er lyden så uendelig dårlig. Nesten ikke sjans å høre. Også problem at wifi detter ut hele tiden. Ingen oppdatering har fikset noe av dette. Ekstremt dårlig batteri. Treg å starte. 

Bare deler hvordan min tlf er. (Jeg kjøpte denne da den kom ut) 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...