Gå til innhold

Har noen andre fått en oppdaterert venteliste ennå?

kavun221

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sjekket samordnaopptak hverdag og ser ennå at jeg ikke har kommet lengre i ventelisten. Er usikker på om dette skyldes at ingen har svart nei eller at de ennå ikke har oppdateret den. Har spurt folk jeg kjenner og de er i samme situvasjon som meg. Lurte derfor på om det er noen andre som står på ventelisten i år som muligens har sett at ventelisten deres har oppdaterert seg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du får svar 29.juli.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vet jeg for svar 29 men lurte på om det var mulig å komme inn på et studie fra ventelisten før den 29.juli ved at ventelisten oppdatertes seg

Endret av kavun221
Skrevet
hælla skrev (15 timer siden):

Ventelisten min har oppdatert seg i dag. Bør man forvente på en oppdatering på venteliste i måro og?

Min venteliste har blitt oppdatert idag

Skrevet (endret)

Nei. Jeg står som nr 3 på studiet jeg ønsker å komme inn på, og har gjort det siden hovedopptaket. 

Har andre fått svar/oppdatert liste?

Endret av Synnoeve94
Skrevet (endret)

Jeg har vært på venteliste nr 2 siden hovedopptaket

Ganske frustrerende å bare måtte vente i usikkerhet :/
Har endelig klart å ta opp og bestå i fag slik at jeg har fått vitnemål (etter 3 år) og så kommer COVID og øker poenggrensen med 5 poeng så jeg ligger 0.1 poeng under 

Endret av yeayea
Skrevet
hælla skrev (35 minutter siden):

Noen som vet når ventelisten oppdatere seg?

Den blir oppdatert regelmessig. Min har blitt oppdatert nærmest hver dag siden 27 juli.

Skrevet

Min har ikke blitt oppdatert siden 27 juli.. har du fått det studiet du ønsket?

113 skrev (På 31.7.2020 den 11.13):

Den blir oppdatert regelmessig. Min har blitt oppdatert nærmest hver dag siden 27 juli.

Skrevet
hælla skrev (22 timer siden):

Min har ikke blitt oppdatert siden 27 juli.. har du fått det studiet du ønsket?

Nei. Står fortsatt som nr 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...