Gå til innhold

Slik ser Crysis Remastered ut på Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min første tanke etter demonstrasjonsvideoen, var om dere hadde bytta i overskriften og det egentlig skulle stå «Slik ser det første Far Cry spillet ut på switch.» 

Men så så jeg plutselig at det var hi tech drakt og annerledes level bl.a, så da er det vel slik det blir seende ut da.

Lenke til kommentar

Det ser mye bedre ut enn originale Far Cry på PC, med mindre du sist spilte en moddet versión. Men jeg er faktisk imponert over hva de har fått til, ser ut som at de har greid å få det ganske så likt som da Crysis kom på PC. Ser fram til Digital Foundry sin gjennomgang av Switch versjonen :D

Lenke til kommentar
7 hours ago, Lush said:

Det ser mye bedre ut enn originale Far Cry på PC, med mindre du sist spilte en moddet versión. Men jeg er faktisk imponert over hva de har fått til, ser ut som at de har greid å få det ganske så likt som da Crysis kom på PC. Ser fram til Digital Foundry sin gjennomgang av Switch versjonen :D

Ja, minnene mine er nok ganske ‘’sugercoated’’ da originale Far Cry er en av de bedre spillopplevelsene jeg personlig har hatt.

Samtidig så er dette nesten litt flaut å se i 2020. Funker med lekegrafikk i Mario, men her ble det helt feil. La spillet dø med verdighet ens. IMO. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...