Gå til innhold

steelpad eller fUNC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...

Har selv brukt fUnc og Steelpad 4D helt til de ble så slitte at de ikke funka mere :p Stelpad 4S har jeg også, det er det verste jeg har prøvd, er som en glassplate. Og det kommer en forferdelig lyd når du beveger musa.

 

Overgangen var func til steelpad var hard fordi jeg var så glad i funcen min, men etterhvert fant jeg ut at det var en del fordeler med 4D i forhold til func; den er større noe som jeg trenger pga. CS, og du slipper de "ekle" gummi kantene som musa stopper opp i hele tiden. Så jeg ville gått for 4D hvis valget står mellom func og 4D.

 

Men steelpad har kommet med ny matte nå "S&S", har bestilt den selv og tror den vil være enda bedre enn 4D og fUnc. Men kan ikke si noe sikkert i og med at jeg aldri har testet den. Den skal vist være utviklet i samarbeid med en del "PROGamere" og laget spesielt for gaming også.

 

1. Steelpad S&S

2. Steelpad 4D

3. fUnc

Endret av s0ppen
Lenke til kommentar

Har hatt fUnc og har ingenting å utsette på den annet en at den slites ved mye bruk. Har Steelpad 4S nå og mener at den er vel så dog som fUnc. den er litt større, slites ikke og lavere, men den "bråker" litt om du ikke har skatez og er litt kald når du ikke har brukt den på en stund.

 

Prøvde Corepad her om dagen med min nye MX510 og må si jeg kommer vel til å bytte ut 4S'n. Den er like stor, men jeg like overflata bedre.

 

Musmatte er noe du venner deg til så uansett om du kjøper fUnc eller Steelpad så kommer du ikke til å bli skuffa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...