Jump to content
frohmage

Bytte av tilknyttet e-post

Recommended Posts

I forbindelse med VG sin overtakelse av forumet ønsker jeg å endre tilnyttet e-postadresse for ikke å kunne kobles til kontoer med fullt navn hos Schibsted.

Hvor lenge vil min tidligere registrerte adresse være synlig for forumets nye eiere om jeg endrer i dag?

frohmage skrev (50 minutter siden):

I forbindelse med VG sin overtakelse av forumet ønsker jeg å endre tilnyttet e-postadresse for ikke å kunne kobles til kontoer med fullt navn hos Schibsted.

Hvor lenge vil min tidligere registrerte adresse være synlig for forumets nye eiere om jeg endrer i dag?

Hei, e-post skifte skjer umiddelbart. 

KVTL skrev (8 minutter siden):

Hei, e-post skifte skjer umiddelbart. 

Så du (eller noen andre) kan altså ikke se hvilken epost jeg var registrert med for to timer siden? Det er jo imponerende, i såfall.

Edited by frohmage

frohmage skrev (På 21.6.2020 den 16.16):

Så du (eller noen andre) kan altså ikke se hvilken epost jeg var registrert med for to timer siden? Det er jo imponerende, i såfall.

Det lagres i en kontohistorikk for tjenesten Diskusjon.no på at du endret epostadresse på tjenesten fra X til Y. I dette tilfellet har jeg fjernet den gamle epostadressen fra denne historikken for deg. 

Men merk at det ikke er slik at hvem som helst i en eierbedrift kan få tilgang til administrativ informasjon som lagres i forbindelse med bruk av Diskusjon.no. De som har tilgang til denne informasjonen vil stort sett være de samme som i dag. Les gjerne mitt innlegg (du kan få hoppe til femte avsnitt ?) hvor jeg forsøker å forklare det litt, eller dette kortere innlegget som forklarer det minst like godt: 

• Like 1

Hei 

Kan du gjøre det samme for min konto er du snill. Jeg har også byttet og ønsker å få glemt min(e) gamle e-post adresser.

Hvor mange e-poster husker dere ? Kunne jeg si ha byttet e-post 5 eller 10 ganger å så overskrevet den gamle e-postadresse historikken selv ?

Jeg har gjort det nå, og det er ingen slik begrensning på hukommelse.