Gå til innhold

Bytte av tilknyttet e-post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
frohmage skrev (50 minutter siden):

I forbindelse med VG sin overtakelse av forumet ønsker jeg å endre tilnyttet e-postadresse for ikke å kunne kobles til kontoer med fullt navn hos Schibsted.

Hvor lenge vil min tidligere registrerte adresse være synlig for forumets nye eiere om jeg endrer i dag?

Hei, e-post skifte skjer umiddelbart. 

Lenke til kommentar
frohmage skrev (På 21.6.2020 den 16.16):

Så du (eller noen andre) kan altså ikke se hvilken epost jeg var registrert med for to timer siden? Det er jo imponerende, i såfall.

Det lagres i en kontohistorikk for tjenesten Diskusjon.no på at du endret epostadresse på tjenesten fra X til Y. I dette tilfellet har jeg fjernet den gamle epostadressen fra denne historikken for deg. 

Men merk at det ikke er slik at hvem som helst i en eierbedrift kan få tilgang til administrativ informasjon som lagres i forbindelse med bruk av Diskusjon.no. De som har tilgang til denne informasjonen vil stort sett være de samme som i dag. Les gjerne mitt innlegg (du kan få hoppe til femte avsnitt ?) hvor jeg forsøker å forklare det litt, eller dette kortere innlegget som forklarer det minst like godt: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...