Gå til innhold

Earbuds/pods til sykling? (HearTrough)


Anbefalte innlegg

Noen som har gode tips til hva som kan funger med sykling? De må ha heartrough slik at man hører trafikken rundt seg (sikkerhet).

Jeg har prøvd Jabra Elite Active 75t til sykling en tur men kommer til å returnere dem. De fungerte ikke godt til sykling på selv en vindstille dag.

- Masse vindstøy som blir forsterket så man nok kan skade hørselen. Selv om man skrur ned heartrough og volum (ubrukelig for biler og annet).
-  Lyden kutter ut hver gang jeg snur på hodet for å se etter biler o.l.
- De sklir sakte ut av ørene uansett hvilke silikonpads jeg bruker.
- De feiler alltid på firmware oppdatering første gang (ved hver versjon, andre rapporterer det samme).

Veldig synd for ellers likte jeg disse godt.

Vurderer å teste Apple Airpod Pro's selv om jeg akkurat nå har en Samsung Galaxy S9. (Kanskje jeg går for en iPhone 12 når den slippes).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
torbjornhb skrev (6 minutter siden):

Kan anbefale Huawei Freebuds Pro i hvert fall 🙂. Fantastisk imponert! 

Jeg har dem pluss Bose QC Earbuds og Airpods Pro og kan si meg enig at Freebuds Pro er veldig bra. :) Bra støykansellering, grei lyd og svært gode for samtaler selv i støyfulle omgivelser. 

Håper de får ut en app til iOs dog, det er irriterende å måtte bruke Android for å stille på støykanselleringen og oppdatere dem. Det mest negative så langt jeg har merket meg er at batteriet i etuiet faller raskere enn Bose, Apple med flere sine etuier gjør men det kom en oppdatering jeg la inn i går hvor release notes nevnte at dette skulle forbedres. Så blir interessant å se om det faktisk gjør det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hedonism skrev (2 minutter siden):

Jeg har dem pluss Bose QC Earbuds og Airpods Pro og kan si meg enig at Freebuds Pro er veldig bra. :) Bra støykansellering, grei lyd og svært gode for samtaler selv i støyfulle omgivelser. 

Håper de får ut en app til iOs dog, det er irriterende å måtte bruke Android for å stille på støykanselleringen og oppdatere dem. Det mest negative så langt jeg har merket meg er at batteriet i etuiet faller raskere enn Bose, Apple med flere sine etuier gjør men det kom en oppdatering jeg la inn i går hvor release notes nevnte at dette skulle forbedres. Så blir interessant å se om det faktisk gjør det. 

Ja akkurat det med iOS er greit å merke seg. Det skal heldigvis komme en app snart. Men støykansellering, lydkvalitet og komfort, er helt i toppen. 

Lenke til kommentar
8 hours ago, leif_ivar said:

Konklusjon?? Gikk det bedre med Apple sine pro? Vurderer de jeg også nå.

 

Det gikk mye bedre med Apple sine. De har ikke mikrofoner plassert slik at all støy tas opp, En ting som er verdt å merke seg med Apple sine er at de lettere løsner fra ørene når man svetter derfor endte jeg opp med å bruke ledningbuds i ene øret ved sykling (så jeg hører trafikk).

Ellers hørt jeg trafikk godt med Apple sine da den fjernet vindstøyen men lot trafikk komme gjennom.

Ellers ingen problem å bruke Apple sine på Android, du har mange 3. part apper der.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...