Gå til innhold

Predator


Taurean

Anbefalte innlegg

Så faktisk både 3'ern og 4'ern lørdag natt. For å være ærlig, så er de ikke totalt på jordet. Det er mulig å se på dem. 4'ern har slitsom filming (kamera veivende hele tiden), men ikke -hele- tiden .. likevel gir den litt fremtidsrettet feel. 3'ern er morsom sett fra et taktisk perspektiv hvor man har så mange forskjellige militær/kriminalkulturer. Synes de autistiske soldatene i 4'ern har sin plass også, selv om det er øyeblikk det går litt over grensa, så har det sin humoristiske plass, for min del.

Men 1'ern er nok og blir best ^^ Vurderer å bruke Long tall sally som ringetone ^^

Haha, les kommentarene på denne
 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes de kunne gjort mer av denne scena, selv om den er ganske kul. Først og fremst; Hvis jeg spiller den på 1.2-1.3x hastighet, er den mye bedre. For det andre, ville jeg gjerne sett mer fekting og små-skading. For eksempel kutta av en arm, og gjerne prdatatoren tatt av seg maska. Predatoren skulle gjerne brukt to arm-sverd: Begge armer.  En skikkelig avslutning ville vært om begge hogget hodet av hverandre ^^ for eksempel. Men det er en 60-70% morsom scene. Trist at de ikke gjorde det beste ut av det.
 

 

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...