Gå til innhold

Noen som vil dra på hw.no ferie?


allyse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tyskland er herlig. 16årsgrense på pils også slik at småbarn kan more seg. Problemet er at selv med tyske ølpriser så klarer iallefall jeg å ssvi av hemningsløst med penger. grr.

 

edit: tror 18års grense er kjekt hvis dette skal gjennomføres, hvis ikke må vel enellerannen ta ansvaret for de under 18, og hvem tør det. Jeg vil aldri ta ansvaret for folk på ferie hvis jeg ikke kjenner de og vet at de ikke gjør for mye dumt.

Endret av sjefen_
Lenke til kommentar
som nevnt tidligere så er buss det desiderte rimeligste alternativet vi har viss man har en fullbooket buss (eller to..) men som også nevnt så trenger vi flere personer med busslappen.

 

en nevnte at lastebillappen burde holde men det gjør den nok ikke. blir man stoppet med C(E) på lappen og 40 passasjerer så 'sliter' sjåføren litt ;)

 

Allyse, Jeg tror dette kan gjennomføres jeg, sett at vi får tak i flere sjåfører med busslappen (Jeg har BECEDE så jeg kan kjøre) og får fyllt opp bussen(e) og bestemt oss for hvor vi skal dra og når vi skal dra.

Me har ABECEDE.... :thumbup:

 

Har også gyldig ADR hvis det blir for mange svettige sokker..... :green:

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

hehe

 

tror nok ADR er nødvendig, mener på at der er en egen seksjon i ADR boken som er dedikert nerde-bussturer og jeg mener å huske at der står at mer enn 250 par sure stinkende sokker er å regne som farlig gods og må pakkes inn etter foreskriftene og merkes etter alle kunstens regler, samt bussen må merkes med store 'advarsel! sure sokker!' skilt. :p

 

uansett, ser ut til at folk faktisk har lyst til å gjøre dette :)

og etter det jeg kan se så er her tre personer med busslappen som kan kjøre, virker lovende.. og jeg må begynne å tenke på å spare litt penger :p

Lenke til kommentar
sett aldersgrensa ned til 13, ver så snill(selv om jeg er høyere tyngre sterkere og ser gamlere ut en min 17 år gammle bror) men det må gjenomførest i sommeren med webcams omkring i bussen så får vi under 18 også se

Det holder å sette den ned til 15 (så kan jeg bli med :p )

Lenke til kommentar
sett aldersgrensa ned til 13, ver så snill(selv om jeg er høyere tyngre sterkere og ser gamlere ut en min 17 år gammle bror) men det må gjenomførest i sommeren med webcams omkring i bussen så får vi under 18 også se

Hvor høy/sterk/tøff/snill/grei du er er ikke det som har noe å si. Man må jo ha en generell aldresgrense, og da kommer det med ansvar inn i bildet. ER ikke sikker på regler selv, men mener at det må være en som har ansvaret hvis man arrangerer tur der folk under 18 er med.

Lenke til kommentar
sett aldersgrensa ned til 13, ver så snill(selv om jeg er høyere tyngre sterkere og ser gamlere ut en min 17 år gammle bror) men det må gjenomførest i sommeren med webcams omkring i bussen så får vi under 18 også se

Hvor høy/sterk/tøff/snill/grei du er er ikke det som har noe å si. Man må jo ha en generell aldresgrense, og da kommer det med ansvar inn i bildet. ER ikke sikker på regler selv, men mener at det må være en som har ansvaret hvis man arrangerer tur der folk under 18 er med.

Ja, er egentlig enig med at personer under 18år må bli "past på" av vokse folk.

 

noen som vil passe på meg?? :p

Lenke til kommentar

hva med og ordne slike hva det nå heter... tillatelseslapper eller foreldrelapper eller noe...

så kan vi som er under 18 år få være med også.. synes det høres fett ut jeg..

og ang. trailerne, så går det jo an å sjekke lovverket, og søke hvis mulig om å få ha en møblert befolket stue i den mens man kjører...

 

er selv 15 år, kan nesten ikke noe data.. (i forhold til dere), selv om jeg kan mye i forhold til f.eks. de andre i klassen...

 

(send sms til nr 9902xxxx for hjelp til å kræsje pc...) hehe..

eller hvis dere har lyst til å utfordre dere på noen tilsynelatende uløselige problemer...(jævlig plagsomme..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...