Gå til innhold

Sintef og Equinor topper liste over teknologistudentenes mest attraktive arbeidsgivere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234

Jeg er forrige generasjon og kommer til å kjempe med nebb og klør for å beholde hjemmekontor som hovedløsningen når COVID-19 er blåst over. Hjemmekontor trumfer landskap og delt kontor så det holder. For ikke å snakke om å slippe å kjøre til og fra jobb.

E skal være bra bakstreversk som arbeidsgiver for å kjempe mot hjemmekontor for de som sitter i landskap og som deler kontor.

Lenke til kommentar

Jeg vil si at det er et både og. Jeg har jobbet et sted hvor vi selv kunne velge om vi skulle være fysisk tilstede på jobb eller på hjemmekontor. Men i visse prosjekter og situasjoner som er litt komplekse så kan det være ganske nyttig med direkte kontakt med andre personer og på en litt uformell måte (feks slik som i kantinen eller i korridoren eller bruk av walk-around metoden). Noen av de viktigste produksjonforbedringene vi i sin tid kom fram til skjedde i uformelle sammenheng feks i en kaffepause (og vi snakker da om millionbeløp i besparelser for bedriften).

Lenke til kommentar

Slike spørreundersøkelser kunne like gjerne vært titulert: "Ungdommer med null arbeidserfaring synser om selskaper de har hørt om før".

Jeg vil ikke påstå at det er verdiløs informasjon, men måten det blir representert på som NM i arbeidsmiljø er sterkt misledende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (4 timer siden):

Slike spørreundersøkelser kunne like gjerne vært titulert: "Ungdommer med null arbeidserfaring synser om selskaper de har hørt om før".

Jeg vil ikke påstå at det er verdiløs informasjon, men måten det blir representert på som NM i arbeidsmiljø er sterkt misledende.

Enig.

Selskapets evne til å promotere seg selv spiller en viktig rolle her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...