Gå til innhold

Kjøp av iPod


Anbefalte innlegg

God dag i stua :w00t:

 

Har tenkt til å kjøpe meg en iPod innen 14 dager nå, men jeg er i et lite dilemma nå ;)

 

En venn av meg fikk en sort (!) iPod til jul, så jeg ble veldig nysgjerrig på hvor foreldra hans hadde kjøpt den, men de vil ikke si hvor de har kjøpt den :cry::ermm:.

 

Så da lurer jeg på om noen av dere vet noe mer om det? Helst ikke i USA, siden fadern er litt hissig på det med garanti/at den går i stykker. Pluss at det er 110V i USA som dere vet, og det kan blir litt kronglete å ha med seg en transformator overalt.

 

Mvh.

 

ahpadt :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sort iPod finnes ikke.

 

Riktignok så er bildet utenpå esken som iPoden kommer i et bilde av en sort iPod, men poden er hvit. Sikker på at din kamerat ikke sa fra før han hadde sett inne i esken?

 

Edit: Den kan ha vært kjøpt på eBay derimot. Vet det er noen som driver med casemodding av iPods der, men noen orginal sort iPod eksisterer ikke fra Apple.

Endret av Corn
Lenke til kommentar
Sort iPod finnes ikke.

 

Riktignok så er bildet utenpå esken som iPoden kommer i et bilde av en sort iPod, men poden er hvit. Sikker på at din kamerat ikke sa fra før han hadde sett inne i esken?

 

Edit: Den kan ha vært kjøpt på eBay derimot. Vet det er noen som driver med casemodding av iPods der, men noen orginal sort iPod eksisterer ikke fra Apple.

iPoden er sort. Er ikke kjøpt fra Apple offisiellt tror jeg :ermm:

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å tenke på å ha med en trafo hvis du kjøper fra USA, den laderen som følger med tåler alle spenningene 110-230. Det eneste du trenger, er å kjøpe en annen plugg, den du stikker i selve kontakte, denne er heldigvis utbytt bar, så den vil heller ikke bli noe større, meget hendig.

Lenke til kommentar
Broren min har hadd litt problemer med batteriet sitt,

Etter han fikk den så lada han den så lenge det sto i manualen.

Når han skulle bruke den så gikk bateriet ut etter 5min eller noe.

Men jeg har lest noen plasser at det bateriet som er i iPoden er ikke det beste.

Sier det bare, så du skal vere oppmerksom :p:cool:

Hva har han gjort med dette da? Har han klaga og fått ny Pod som virker? Eller bare sitter han der og syter av sin defekte iPod?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...