Gå til innhold

5.25GHz


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
s :wow: nyggt- tror jeg må skaffe meg litt sånn  Liquid Nitrogen  - noen som vet hva det koster ??

ha.. hva skal du med det? var jo bare i 20min eller noe så må du fylle på igjen. er vel ikke så sinnykt dyrt, men koster noen kroner.

er ikke sikker.... sikkert bare fett å ha !

Lenke til kommentar
s :wow: nyggt- tror jeg må skaffe meg litt sånn  Liquid Nitrogen  - noen som vet hva det koster ??

ha.. hva skal du med det? var jo bare i 20min eller noe så må du fylle på igjen. er vel ikke så sinnykt dyrt, men koster noen kroner.

er ikke sikker.... sikkert bare fett å ha !

Man hadde jo fått en god dose oppmærksomhet da :thumbup:

Lenke til kommentar
bare lurer på en ting..

-200c eller -10 grader.

vil du kunne klokke den lenge bare fordi den er kaldere?

Som regel ja. Bare se på toppen av overklokkings databasene. Der ligger de beste resultatene i lag med den beste kjølingen. Det er ikke tilfeldig skal du tro. Så man rigger ikke til med LN2 for morro skyld (eller ja...) - hvis en vapo eller prommy gjør akkurat samme jobben ;)

Lenke til kommentar
bare lurer på en ting..

-200c eller -10 grader.

vil du kunne klokke den lenge bare fordi den er kaldere?

Som regel ja. Bare se på toppen av overklokkings databasene. Der ligger de beste resultatene i lag med den beste kjølingen. Det er ikke tilfeldig skal du tro. Så man rigger ikke til med LN2 for morro skyld (eller ja...) - hvis en vapo eller prommy gjør akkurat samme jobben ;)

hmm.så det er mulig at jeg kan klokke mere hvis jeg skaffer pelt til vannkjølingen min.

Load temp er ca 45c og den klokker max til 2586mhz

Lenke til kommentar
Erfaring er oppskrytt. En gang må være den første! Sunn fornuft holder til slike ekspeimenter. Det er ikke verre og helle nitrogen enn kaffe. Klarer man sistenevnte uten å søle, så er saken i boks - Med mindre man er livredd og skjelver som et aspeløv...

 

PS, Husk votter ;)

Mener du at en uerfaren 13 åring skal holde på med slikt da?

Endret av FrenChie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...