Gå til innhold

5.25GHz


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener du at en uerfaren 13 åring skal holde på med slikt da?

Nei, en uerfaren 13 åring mangler som regel sunn fornuft i lange baner. Men har han det, vil han nok gjøre følgende: Rådføre seg med personer som har gjort dette før. Samle inn informasjon på internett. Få hjelp av andre personer osv.

Som regel reguleres dette helt fint selv. Ufornuftige folk som ikke kan tenke logisk og praktisk kommer ikke så langt med slike ting i første omgang. De vet ikke engang hvor de får tak i LN2...

Lenke til kommentar
bare lurer på en ting..

-200c eller -10 grader.

vil du kunne klokke den lenge bare fordi den er kaldere?

Som regel ja. Bare se på toppen av overklokkings databasene. Der ligger de beste resultatene i lag med den beste kjølingen. Det er ikke tilfeldig skal du tro. Så man rigger ikke til med LN2 for morro skyld (eller ja...) - hvis en vapo eller prommy gjør akkurat samme jobben ;)

hmm.så det er mulig at jeg kan klokke mere hvis jeg skaffer pelt til vannkjølingen min.

Load temp er ca 45c og den klokker max til 2586mhz

klart du kan klokke lengre. :thumbup:

Lenke til kommentar
Mener du at en uerfaren 13 åring skal holde på med slikt da?

Nei, en uerfaren 13 åring mangler som regel sunn fornuft i lange baner. Men har han det, vil han nok gjøre følgende: Rådføre seg med personer som har gjort dette før. Samle inn informasjon på internett. Få hjelp av andre personer osv.

Som regel reguleres dette helt fint selv. Ufornuftige folk som ikke kan tenke logisk og praktisk kommer ikke så langt med slike ting i første omgang. De vet ikke engang hvor de får tak i LN2...

Hva skal en 13 åring med nitrogen uansett?.. :p

Lenke til kommentar
Mener du at en uerfaren 13 åring skal holde på med slikt da?

Nei, en uerfaren 13 åring mangler som regel sunn fornuft i lange baner. Men har han det, vil han nok gjøre følgende: Rådføre seg med personer som har gjort dette før. Samle inn informasjon på internett. Få hjelp av andre personer osv.

Som regel reguleres dette helt fint selv. Ufornuftige folk som ikke kan tenke logisk og praktisk kommer ikke så langt med slike ting i første omgang. De vet ikke engang hvor de får tak i LN2...

ok, bøyer meg i støvet :) Men bare siden vi er i 2004 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...