Gå til innhold

Hvordan har kabinetter utviklet seg de siste 5-10 årene?


Anbefalte innlegg

Jeg skal bygge meg ny PC og trenger naturligvis nytt kabinett. Det jeg har i dag er et Fractal Design Define R3 tror jeg (eller var det R2?), og jeg kjøpte det vel for snart 10 år siden. Jeg husker at det var en klar forbedring over kabinettet jeg hadde før det. Det var mye enklere å montere harddisker, ordne kabler, osv.

Denne tråden er ikke for å få noe konkret tips til nytt kabinett som sådan, men for å prøve å få litt oversikt over om det har vært noen forbedringer i kabinetter de siste årene. Denne informasjonen kan være nyttig når jeg til slutt skal prøve å finne meg nytt kabinett.

Så er det noen forbedringer eller nyvinninger i kabinetter som kan være nyttig å vite om når man er på utkikk etter nytt kabinett?

Endret av hekomo
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Er jo populært med skjermkort montert vertikalt for tiden.. Jeg syns det er litt harry..

Er vel ikke så mye annet som har forandret seg, praktisk sett. Du får jo "addreserbar RGB-lys" idag.

Er mer forandring i design for tiden. Jeg foretrekker den stilrene utformingen til Fractal Design, fremfor mer glorete design hos andre konkurrenter. Bruker idag Fractal Design Node 804, litt annerledes valg. Ville ha mATX, da jeg ikke ser nytten av flere skjermkort koblet sammen (framestutters).. Også ville jeg ha god kjøling og god plass til harddisker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...