Jump to content
Sign in to follow this  
Andreas Bjørnbekk @Gamer

ANMELDELSE: Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered

Recommended Posts

Jeg liker veldig godt kampanjen i Modern Warfare 2. Blir nokk å kjøpe dette til pc da jeg har flere ganger ønsket muligheten å kunne kjøpe kampanjedelen til Call of Duty seperat til rundt denne prisen når jeg ikke alltid har vært interessert i online delen.

Ville nokk også kjøpt kampanjen til nye modern warfare til samme pris uten online da battle royale / warzone var uansett den online delen jeg ønsket mest å spille og ikke tdm, demolition, search and destroy eller headquarters etc.

Savner ikke så mye online delen ifra MW2 da jeg husker altfor godt at det var mange som sprang rundt lightweight med kniv og commando pro perk. Var bare grusomt irriterende. Ville da heller likt å sedd multiplayer kartene fra Modern Warfare 2 bli remastred inn i online delen til Modern Warfare 2019.

Savner dog spec ops delen fra MW2, den var veldig gøy. Tok 3 stjerner på alle brettene i coop.

Må ærlig innrømme at det er de perks'ene og knivingen jeg savner, iom at jeg var den av de som beina rundt og knivet folk. Det var jo ikke akkurat mindre irriterende med de som quickscopet folk raskere enn noen klarte å skyte med SMG. Om jeg hadde fått ønsket mitt oppfyllt så pusser de opp spillet / lager det identisk som MW2 men det spørs vel om de gjør det.