akelbo Skrevet 17. mars 2020 Skrevet 17. mars 2020 Lån bort prosessorkapasitet for en god sak. Nvidia ber PC-spillere om å bistå i kampen mot koronaviruset
Aetius Skrevet 17. mars 2020 Skrevet 17. mars 2020 Kanskje verdt å nevne at vi her til lands fremdeles har et av de høyest rangerte Folding@Home-teamene i verden? 1
Zimon Skrevet 17. mars 2020 Skrevet 17. mars 2020 Lagnr 37651, hardware.no. Foldet for dem for mange år siden og har selvsagt tatt opp folding igjen nå. Hadde planer om å gjøre det uansett, men fikk aldri ut fingeren, men med Covid-19 (Corona) så var det en selvfølge å starte. Så både stasjonær (satt til full på GPU) og laptopp i stua (satt til medium pga støy etc) er med å bidrar per dags dato. 2
WARKRAZZ Skrevet 17. mars 2020 Skrevet 17. mars 2020 Satt min 3950x i arbeid. Enelig kan jeg få brukt over 10% av prosessoren
Tåka Skrevet 20. mars 2020 Skrevet 20. mars 2020 Har ingen tro på dette, kanskje en ny måte å "mine" crypto valuta på jeg gir ingen tilgang til min maskin uten at det kan dokumenteres 100% At de bruke navn som Nvidia osv er enda mer mistenklig i mine øyne og alt skal liksom gå til Corona , og hvorfor trenger forskningen på corona så enorme data mengder forstår ikke jeg!
Aetius Skrevet 20. mars 2020 Skrevet 20. mars 2020 5 hours ago, Tåka said: Har ingen tro på dette, kanskje en ny måte å "mine" crypto valuta på jeg gir ingen tilgang til min maskin uten at det kan dokumenteres 100% At de bruke navn som Nvidia osv er enda mer mistenklig i mine øyne og alt skal liksom gå til Corona , og hvorfor trenger forskningen på corona så enorme data mengder forstår ikke jeg! Dette har man holdt på med i 14 år nå, og jeg har ikke sett ett eneste tilfelle av misbruk. Det burde jo si sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå