Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lekeslossing- er/ var det flørt?


Gjest 99b78...c0d

Anbefalte innlegg

Gjest 99b78...c0d

Mange av oss husker det var litt lekeslossing mellom gutter og jenter da vi var unge. Forutsatt at det ikkev var ondskapsfullt,  var det flørt i det ? Tett på hverandre i en snøhaug for eksempel?

Anonymous poster hash: 99b78...c0d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Taurean skrev (13 timer siden):

Lett blandet av og til, kanskje. Man slipper ingen innpå seg som man ikke vil ha innpå seg.

Noen syntes nesten det var litt stas å bli snødøpt av noen man var litt betatt av eller forelsket i? Eller den andre veien- så seg ut en man likete godt og fikk et påskudd til å være tett innpå vedkommende for å gi ham eller henne snø?

Endret av Hildran11
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan ha vært flørt på barneskolen, eller umodenhet på ungdomsskolen.

På barneskolen er man i en krysning mellom å ikke skulle like jenter og det å ville ha kontakt.

Som Hildran11 skriver, et påskudd for nærkontakt. Regner med det ikke var en situasjon der en bare går bort, fiker til jenta og forsvinner. Men noe der man knuffer, dytter med hele kroppen, holder rundt osv. For ung og sjenert til å fortelle om forelskelse. Kan også være litt kjenn på meg hvor sterkt bygd jeg er. Starten på bekjentskap med egne hormoner og seksualitet.

Det var vel ikke de "smarteste" (den gang) som gjorde dette. En litt misforstått måte å vise tøffhet og macho, som enkelte (merk enkelte og ikke alle) jenter syntes var stas.

Endret av plankeby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 99b78...c0d

Det å lnuffe og holde  rundt tror jeg var et viktig element.  Kanskje bryte dem i bakken og legge eller sette seg på dem .

Anonymous poster hash: 99b78...c0d

Lenke til kommentar
Hildran11 skrev (På 12.3.2020 den 12.50):

Noen syntes nesten det var litt stas å bli snødøpt av noen man var litt betatt av eller forelsket i? Eller den andre veien- så seg ut en man likete godt og fikk et påskudd til å være tett innpå vedkommende for å gi ham eller henne snø?

Absolutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 99b78...c0d

Har selv flest minner om dette fra ungdomstiden, ikke barneskolen.  Friminuttene om vinteren, alltid masse snø der jeg bodde. 

Nysgjerrig på det motsatte kjønn ...

Anonymous poster hash: 99b78...c0d

Lenke til kommentar
Gjest 99b78...c0d
Gjest 99b78...c0d skrev (10 timer siden):

I  disse tider noe å avstå fra. 

Spent på om det kan bli masse snøballlkriger neste vinter?  Med  kryning?

Anonymous poster hash: 99b78...c0d

 

Anonymous poster hash: 99b78...c0d

Lenke til kommentar
Gjest 99b78...c0d

Kanskje det er noe man vokser fra? Ellee ikke? Jeg blir gladelig med om forholdene ligger til rette., passe barnslig  

Anonymous poster hash: 99b78...c0d

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...