Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ikke rart vi er skeptiske når vi ikke får verken screen shot eller compare link. er nok av nybegynere som hevder på seg urealistiske summer, og beleilig nok ikke har bevis for det.

Word. Selv har jeg ingen tro på de som ikke kan vise til compare når de har gjort noe mer enn gjennomsnittlig med hardware'en sin.. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes mange har en merkelig innstilling, at det ikke er vits i å overklokke gamle komponenter. "Jeg har bare et GF2 nå og det gidder jeg ikke klokke, men jeg skal klokke når jeg få 9800PRO" eller noe lignende er det mange som sier. Øh...

Nå snakker ikke jeg bare om gamle komponenter. Det jeg mente var at noen folk faktisk kjøper seg nye GF3 kort. Det er jo galskap, med mindre du får det til gibortpris (<100,-) :p

 

For eksempel et kort du har liggende i en gammel PC kan du jo tyne og få litt ut av det til Benchmarkskryting :w00t: , men spilling: nei takk!

Lenke til kommentar
Jeg synes mange har en merkelig innstilling, at det ikke er vits i å overklokke gamle komponenter. "Jeg har bare et GF2 nå og det gidder jeg ikke klokke, men jeg skal klokke når jeg få 9800PRO" eller noe lignende er det mange som sier. Øh...

hehe... så rett så rett ;) gamle komponetner skal klokkes uansett ;)

Lenke til kommentar
Nå snakker ikke jeg bare om gamle komponenter. Det jeg mente var at noen folk faktisk kjøper seg nye GF3 kort. Det er jo galskap, med mindre du får det til gibortpris (<100,-) :p

Byttet mitt mot et GF2MX400 PCI :)

 

Vil si et ti200 fortsatt er verdt ~300kr. Ihvertfall 200.

Lenke til kommentar
Sikkert blitt spurt om dette før, men hvorfor sitte å tyne GF3 kort? De korta er jo steinalder. Uklokket klarte ikke mitt GF3 ti200 + 1700MHz P4 mer enn 60fps i CS :( , og det er LITE. :thumbdown: Jeg gav det bort til fattern så han kunne bruke det til kontor PC på jobben til fordel for et FX5200... :dontgetit:

Hah, GF3 + 1700MHz P4 greier jo glatt 100FPS.

(P3 750 + GF2MX400 greier jo 1.5 perfekt)

 

At den ikke greide mer enn 60FPS høres litt suspekt ut. Sikker på at det ikke er andre ting som sperret der? Synkronisering av den vertikale oppfriskelsen kansje.

 

Spiller du spill med oppløsning på 1024 eller mindre, 16 bit farger og uten mye effekter så holder dette kortet til 99% av alle spill.

 

Og et FX5200 er vel ikke akkurat altfor raskere enn et GF3 Ti200 heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...