Gå til innhold

Heimekka Vannkjøling - uppdate 22\7 cpu rev2.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takktakk, og jeg vet :green:

 

blir litt tregt nå fremover. har hatt eksamen denne uka, mangler nipler, og skal på gatebil treff i helga, men til nesteuke så får vi se.

 

edit: det var visst motorsykkel stevne.. følger ikke helt med jeg om dagen.. skylder på varmen :p:yes:

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
unskyld da :blush:

så bare den dunken du sa at va rensa vann eller noe slikt, så ej tenkte bare ej skulle opplyse dej om det vist du ikkje viste det :yes:

håper ej ikkje va til bry :dontgetit:

men uanset ser blokkene veldi bra ut :thumbup:

gleder med til di skal i aksjon :roll:

ahh! ingenting å unskylde for selvfølgelig, blei bare litt usikker..

 

stienb4: ja. 100kg i benk er ikke for pingler. ergo, jeg er ingen pingle. jeg er faktisk temmelig sterk, og jeg klarte ikke å dra av kobberdelen på blokka en hvor mye jeg dro. ERGO: de sitter som faen. det var i grunnen det jeg skulle frem til.. :green:

OFFTOPIC desverre:

 

Men vil opplyse deg om at du ikke bruker den musklaturen da :)

Lenke til kommentar

CPU rev. 2.0 bekreftet

 

jeg ville ikke tråkke opp harva mark, som alle hadde gjort nøyaktig likt fra før, så jeg prøvde å finne på et design som ikke bare var "mitt", men som yter bra også. (forhåpentligvis :roll: )

 

mittetcostumeblock1.JPG

 

som et observant øye vil legge merke til, er denne blokka beregna på bruk av 3 nipler og Y bøyen som brukes blandt annet på antartica eller whitewater blokkene.

designet vist på bildet er kun midlertidig, og overhode ikke noe bestemt resultat. det vil nok komme reviderte ugaver av blokka, og etterhvert arbeidstegninger.

men prinsippet er det samme. ommvendt stjerne mønster med dyse® midt i.

 

disse blokkene er ikke laget med tanke på at de skal være enkle å lage, og vil derfor også ta en del tid, man da føyer de seg pent til resten av workloggen alikevell :p

først må det uansett annskaffes kobberplater og nipler.

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...