Gå til innhold

Freakforum har gått av hengslene.. Ble utestengt fordi jeg motsa synsere..


Anbefalte innlegg

schroeder33 skrev (Akkurat nå):

Har du blitt utestengt på andre forum for en slik bagatell? Når de ikke engang kan tolerere folk med skrivevansker, så stinker det av dyssosiale og umoralske holninger lange veier..

Min erfaring er at forums har regler nok til å utestenge hvem de vil, bare de vil...

Diskusjon er sammenlignet veldig demokratisk... Men selvsagt er det regelverk som håndheves.

Freakforum er vel typisk ensrettet forum, om du har "upopulære" meninger der så går du planken. Jeg gjetter at sagbladet bare var en unnskyldning til å bli kvitt personen...

Jeg er ganske overbevist om at linjeskift bare var en unnskyldning hos meg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gouldfan skrev (2 minutter siden):

Min erfaring er at forums har regler nok til å utestenge hvem de vil, bare de vil...

Diskusjon er sammenlignet veldig demokratisk... Men selvsagt er det regelverk som håndheves.

Freakforum er vel typisk ensrettet forum, om du har "upopulære" meninger der så går du planken. Jeg gjetter at sagbladet bare var en unnskyldning til å bli kvitt personen...

Jeg er ganske overbevist om at linjeskift bare var en unnskyldning hos meg også.

Ok! Jeg skjønner.

Men hadde du også synspunkter som gikk imot deres agenda om å promotere og veilede folk i bruk av legemidler og andre narkotiske stoffer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
schroeder33 skrev (26 minutter siden):

Ok! Jeg skjønner.

Men hadde du også synspunkter som gikk imot deres agenda om å promotere og veilede folk i bruk av legemidler og andre narkotiske stoffer?

Jeg har aldri interessert meg for freakforum. Har bare tittet litt. Synes det er barnslig og mye som er mer shady enn dop der inne. Typ bombe oppskrifter osv..

At drittunger lærer å lage GHB er vel ikke akkurat sunt heller, men hver sin smak... At folk som kanskje er anti-dop må gå pga en sagblad-sveis behøver vel heller ikke komme som et sjokk?

Jeg synes det er helt ok at de får holde på, bare myndighetene følger med, og det gjør de på alt nå så...

"Gubbeforumet" jeg ble kastet ut av, kan for all del holde på også...

 

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uten å være ekspert på forumet deres, så tror jeg at Diskusjon og Freak har takhøyde for vidt forskjellige ting... At diskusjon.no har takhøyde for "diskusjon". Mens Freak har takhøyde for andre ting...

-at feks lange konspirasjonsteorier "alt er jødenes feil" får stå... Pga ytringsfrihet.

Men en feil sagsveis, det er overtramp!!! Who cares?

.:?

Endret av Gouldfan
  • Liker 3
Lenke til kommentar
nso skrev (5 timer siden):

Hei.

Kommenterer som hovedregel ikke denne type påstander offentlig. Siden denne personen har bestemt seg for å offentliggjøre og misrepresentere den aktuelle saken tenker jeg at jeg kan tillate meg et lite innspill.

Holdninger og debattstil som det er mulig å observere i denne tråden, som hersketeknikk og "lalala-kan-ikke-høre-deg", er ikke forenelig med det jeg/vi mener er god metodikk for meningsutveksling. Det er godt mulig det er lov på diskusjon.no, og det er deres rett til å tillate hva dem vil, men altså ikke noe jeg gidder å bruke datalagringsplass på.

Schroeder33: Jeg henviser forøvrig til tilsvar jeg ga på eposten du sendte meg forleden, hvor dette ble forklart deg.

Til informasjon,
eier av freak.no

Hva synes du da om holdningen og hersketeknikken til moderatoren som sendte meg en email om at jeg var en kunnskapsløs idiot til tross for at jeg hadde dokumentert for mine påstander i det vide og brede. Og hva med Gouldfan som ble kastet ut av forumet pga. skrivevansker? Makan til dysfunksjonell og ondsinnet behandling av andre mennesker skal man lete lenge etter..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er ikke ute etter å debattere noe som helst, og ihvertfall ikke med deg slik du ter deg i denne tråden, men jeg foreslår at du for din egen del leser Gouldfans innlegg om igjen. Hen påstår aldri å ha vært medlem og/eller ha blitt utestengt.

Tenker jeg putter strek for min innvolvering i denne tråden. De som er interessert kan ta å lese igjennom tråden i sin helhet for å trekke sine egne konklusjoner.

Endret av nso
  • Liker 3
Lenke til kommentar
schroeder33 skrev (18 minutter siden):

Hva synes du da om holdningen og hersketeknikken til moderatoren som sendte meg en email om at jeg var en kunnskapsløs idiot til tross for at jeg hadde dokumentert for mine påstander i det vide og brede. Og hva med Gouldfan som ble kastet ut av forumet pga. skrivevansker? Makan til dysfunksjonell og ondsinnet behandling av andre mennesker skal man lete lenge etter..

Jeg har ikke blitt kastet ut fra Freak, det var et annet forum. Jeg forklarte dette, mulig jeg lagde en profil pga at jeg fulgte et topic på Freak.

Freakforum er for shady etter min mening, det går ikke på dop osv men på andre ting. Jeg synes ikke noe om at kids spør råd om bomber og drugs av folk på nett heller, da anbefaler jeg heller at de spør venner, altså om drugs.

Hifisentralen.no var forumet jeg ble kastet ut av pga linjeskift.

Poenget er at det er en unnskyldning, du er uønsket og da finner de en unnskyldning for å bli kvitt deg.

Jeg vet ikke hva fyren med Sagsveis sa, men jeg gjetter at Freak moderatoren mente at det var/gjaldt mer enn bare en Sagsveis?

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke blitt kastet ut fra Freak, det var et annet forum. Jeg forklarte dette, mulig jeg lagde en profil pga at jeg fulgte et topic på Freak.

Freakforum er for shady etter min mening, det går ikke på dop osv men på andre ting. Jeg synes ikke noe om at kids spør råd om bomber og drugs av folk på nett heller, da anbefaler jeg heller at de spør venner, altså om drugs.

Hifisentralen.no var forumet jeg ble kastet ut av pga linjeskift.

Ok!

Beklager missforståelsen, men det blir uansett patetisk av Freaks eier å påstå at jeg driver med hersketeknikker når moderatoren deres er 10 ganger verre.. Han var ubønnhørlig påståelig om at han og de andre synserne hadde rett til tross for at jeg fikk støtte fra flere fagfolk innen emnet og da jeg ikke ville gi meg så ble jeg altså sparket ut..

Endret av schroeder33
  • Liker 2
Lenke til kommentar
schroeder33 skrev (3 minutter siden):

Ok!

Beklager missforståelsen, men det blir uansett patetisk av Freaks eier å påstå at jeg driver med hersketeknikker når moderatoren deres er 10 ganger verre.. Han var ubønnhørlig påståelig om at han og de andre synserne hadde rett til tross for at jeg fikk støtte fra flere fagfolk innen emnet og da jeg ikke ville gi meg så ble jeg altså sparket ut..

Freakforum er ikke diskusjon.no, ulike forum har ulike regler og syn på ting.

Om du er uønsket, så ber jeg deg bare akseptere det. Akkurat som om du blir utestengt fra utested eller en fest.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (1 minutt siden):

Freakforum er ikke diskusjon.no, ulike forum har ulike regler og syn på ting.

Om du er uønsket, så ber jeg deg bare akseptere det. Akkurat som om du blir utestengt fra utested eller en fest.

Om man blir utestengt som følge av urettferdig behandling, så må det være lov å rette kritikk mot dette. Vi har alle ytringsfrihet her til lands og dersom du ikke tåler det, så kan du gjøre som eieren av Freak, dvs. å la være å engasjere deg mer i emnet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
dagfinn99 skrev (1 minutt siden):

Om man blir utestengt som følge av urettferdig behandling, så må det være lov å rette kritikk mot dette. Vi har alle ytringsfrihet her til lands og dersom du ikke tåler det, så kan du gjøre som eieren av Freak, dvs. å la være å engasjere deg mer i emnet..

For all del, kritiser alt du vil. Ytringsfrihet osv

Freakforum eier domenet, og de gjør som de vil eller regulerer.....

Lenke til kommentar
schroeder33 skrev (På 2.3.2020 den 5.47):

Hvorfor er man nødt for å sveise når erfarne fagfolk andre steder i verden mener at det holder å hardlodde med sølv? Er freakforums synsere en mer troverdig kilde?

Har du ikke hørt om Mekk og Brekk?  Mekaniske fag? Å ha lært noe på nett er noe annet enn praksis....

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (1 minutt siden):

For all del, kritiser alt du vil. Ytringsfrihet osv

Freakforum eier domenet, og de gjør som de vil eller regulerer.....

De kan helt sikkert gjøre som de vil, men det blir ikke riktig måte å behandle folk på og det strider sikkert også mot deres egne rettningslinjer om hva som er tillatt i forumet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
dagfinn99 skrev (1 minutt siden):

De kan helt sikkert gjøre som de vil, men det blir ikke riktig måte å behandle folk på og det strider sikkert også mot deres egne rettningslinjer om hva som er tillatt i forumet..

Hva skal du gjøre med dette, annet enn å lage ny profil?

Jeg forstår jo frustrasjon, men kanskje bedre da å finne andre forums, eventuelt en ny profil med ny type oppførsel.

Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (3 minutter siden):

Har du ikke hørt om Mekk og Brekk?  Mekaniske fag? Å ha lært noe på nett er noe annet enn praksis....

Mener du virkelig at de som påstår at et båndsagblad kan komme flygende ut av en maskin og kappe av fingre og øyne og at de innleggene er skrevet av folk med erfaring?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
schroeder33 skrev (2 minutter siden):

Mener du virkelig at de som påstår at et båndsagblad kan komme flygende ut av en maskin og kappe av fingre og øyne og at de innleggene er skrevet av folk med erfaring?

Jeg kjenner ikke saken, men jeg har tillit til at folk med bakgrunn Mekaniske fag osv som vel er mye av på Freak, har mer erfaring enn en fyr som leser på nett.

Nå gjetter jeg vilt.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (1 minutt siden):

Hva skal du gjøre med dette, annet enn å lage ny profil?

Jeg forstår jo frustrasjon, men kanskje bedre da å finne andre forums, eventuelt en ny profil med ny type oppførsel.

Hva har dette med profilen min å gjøre, og hva vet du om min oppførsel? Klarer du ikke å skille mellom meg og schroeder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
dagfinn99 skrev (Akkurat nå):

Hva har dette med profilen min å gjøre, og hva vet du om min oppførsel? Klarer du ikke å skille mellom meg og schroeder?

Ok spørsmål var til dere begge men spesielt til trådstarter.

Freakforum eier domenet, og gjør som de vil.

Forum med ekstra lange regler er verdt å merke seg, spesielt de punkter som kan tolkes vidt.

Poenget er jo at det ikke er noe å gjøre med, deres regler deres bestemmelser......

Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (9 minutter siden):

Jeg kjenner ikke saken, men jeg har tillit til at folk med bakgrunn Mekaniske fag osv som vel er mye av på Freak, har mer erfaring enn en fyr som leser på nett.

Nå gjetter jeg vilt.

Ja nå gjetter du nok vilt i likhet med dem som påstod at man kan få kappet av fingre dersom et sagblad ryker. Leste du foresten det siste innlegget i den tråden fra en som faktisk var mekaniker og som støttet min påstand fullt og helt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...