Gå til innhold

Nesten 1500 passasjerer kommer seg ikke til Norge på grunn av sandstorm på Kanariøyene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest I1RRS7FlJH
Skrevet

Bra man har Teknisk Ukeblad til å fortelle om flyforsinkelser pga været. 

Skrevet (endret)

Etter at jeg har bestilt flybilletter blir jeg bombardert med SMS’er og ePoster med tilbud om leiebil, hotell, mat og så videre; alt som flyselskapene kan tjene penger på. Hvorfor er det da så vanskelig å gi passasjerene litt mer informasjon om utsikter og ventetider – noen som ble intervjuet fortalte at de fikk bedre informasjon på P4 i Norge enn de fikk fra flyselskapet.

.

Jeg har flere ganger vært utsatt for tilsvarende situasjoner og det virker som om det er flyselskapenes policy at passasjerene skal sitte i uvisshet og vente på flyplassen, dermed er de klar på et øyeblikks varsel når selskapet finner det for godt å gjøre noe. Et par ganger har jeg blitt sittende i et halvt døgn om bord på flyet – det er ikke særlig trivelig (især for barnefamilier og deres omgivelser).

.

Flyselskapene ofrer hensynet til kundene for å kunne minimalisere sine egne problemer.

 

Endret av Per Magus
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...