Gå til innhold

vilket skal jeg kjøpe


Piggsvinet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem hadde rett? hehe

Dessuten er ikke 256MB RAMen på R9600 no særlig, blir kvantitet fremfor kvalitet. (tregt minne)

Det er ikke noe rett eller galt her! Liker han Hl2 er saken klar, liker han det ikke råder jeg han til å kjøpe Radeon 9600 Pro klokke det til XT, ytelsen til Xt er ikke verdt de par hundrelappene ekstra men men det er han sitt valg! Har han ISDN modem vil det ta veeldig lang tid før han kan laste ned HL2. :tease: OWNED :tease:

Lenke til kommentar
Hvem hadde rett? hehe

Dessuten er ikke 256MB RAMen på R9600 no særlig, blir kvantitet fremfor kvalitet. (tregt minne)

Det er ikke noe rett eller galt her! Liker han Hl2 er saken klar, liker han det ikke råder jeg han til å kjøpe Radeon 9600 Pro klokke det til XT, ytelsen til Xt er ikke verdt de par hundrelappene ekstra men men det er han sitt valg! Har han ISDN modem vil det ta veeldig lang tid før han kan laste ned HL2. :tease: OWNED :tease:

Hvor har du fått det fra at man må laste det ned? Hvis du hadde sett den lappen som følger med hadde du sett at Sierra/valve sender deg en kopi, det tar riktignok ca 1 måned fra da du sender inn lappen, til du får spillet, men uansett. Jeg vil da si at XT er verdt de ekstra kronene

Endret av Mello
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...