Gå til innhold

Noen som har handlet på MEGABILLIG.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på å kjøpe meg en cdspiller på megabillig.com

Lurer på om noen har prøvd ut dem? er de seriøse? hvorfor så billig?

trenger all info

Takk på forhånd!

MVH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det så jo ut som en megaseriøs webshop... :roll:

Vet ikke hvorfor, men jeg stoler sjelden på .com webshops.. Det minste man kan gjøre er å registrere bedriften sin hos brønnøysund of voila, man har ett .no domene.. Menmen, hva vet vel jeg... Høres liksom litt ut som Ærlige Willy`s bruktbilhandel.. :cool:

Skrevet

Ser rimelig jalla ut spør du meg. Jeg kan nesten garantere deg at du vil få mindre problemer med å heve garanti osv. hvis du kjøper CD-spilleren din i en etablert kjede/butikk.

Skrevet

HALLO?

Disse prisene var forhodsvis rimelige. Når det gjelder garanti er ikke det noe problem, da kontakter man nemmelig bare pioneer norge, eller europa, og får tingene fikset.

Skrevet

Ville aldri stolt på en webshop med to animerte GIFer der ordet "Hot" roterer. Ei heller en butikk hvis slagord er "Veldig stor online gavebutikk". Dette lukter rottent, styr unna!

Skrevet

Den eneste kontaktinfo jeg fant var en mailadresse, ikke noen navn på eier, ansvarlig, eller telefonnummer en gang...

"worldwide shopping, a safe store to shop", vel den er vel like safe som den demokratiske konga er demokratisk.

Skrevet

Synes det så litt jalla ut jeg ja..

Jeg hadde iallefall ikke kjøpt no der.

Sats heller på komplett.no osv. Mange bra i webshopguiden. :yes:

Skrevet

Etter det jeg leste på det andre forumet ville jeg ha voktet meg for å kjøpt varer i denne "bedriften" Det ser ut som de ikke respekterer kjøpsloven, at det er problemer med RDS i Norge, at de sender varene fra utlandet slik at du risikerer å måtte betale moms og fortollingsgebyr. Dette ser skummelt ut.,. Legg i noen kroner ekstra og kjøp det av en seriøs butikk, du kan gjerne prute da det generellt er god avanse på slike produkter.

Eirik

Skrevet (endret)

Moron... lol

Det er jo ikke "orntlige" eiern du er ute etter.. Det der er jo mannen som jobber på servetheworld.net! lol. Han som registrerer domene for deg, om du kjøper domene via servetheworld. Altså, står ikke domenet i navnet til han som betaler for det, men til han ene fyren fra servetheworld...

Vet ihvertfall at mitt domene også står i Morten Repshus.

Pluss, det er den administrative kontakten for domenet du har funnet.

Spar meg.. lol.. Vi trenger IKKE skattelistene til Morten Repshus.

Oh, og Sinsenvn. 41, er adressen til Servetheworld sine kontorer. :)

Jocke

Endret av The_Lobster
Skrevet (endret)

Haha.. huff huff, *tørke en lattertåre* :) Veldig grundig research kjbu, men vennligst skaff deg litt elementær kjennskap til hvordan ting fungerer før du velger å korsfeste en stakkars ISP-ansatt.

Endret av transistorbass
Skrevet (endret)

Hehe, det er ett eller annet med denne tråden som minner meg om et par av de trådene vi har hatt tidligere der medlemmer med minimalt av poster "plutselig" har funnet en ny webshop som er så utrolig billig, også viser det seg at det er eieren som ute på reklametokt :yes:

Endret av Calm
Skrevet (endret)
Dårlig side da! Ser jo ikk hele teksten i venstremarg... :no:

Ehh, jo? :roll:

Men et lite mellomrom mellom teksten og "streken" hadde ikke gjort noe...

Edit: Hehe, må bare quote noe fra siden:

Nokia Mobil telefoner kan vi levere nå. Spør oss om priser! 7250i koster hos oss ca 3400 kroner.

Merk dere "ca".. :no:

Endret av zimen
Skrevet

Denne kommentaren synes jeg var bra:

"Carl Morten sier om denne spilleren:

Sinnsykt bra mottaker i den... veldig klar og fin lyd..."

Når Carl Morten sier den er bra, da vet du at det er kvalitet :)

Skrevet (endret)

Er det nokon som har penger til stereo og slikt når man kan bruke det på data da?

:cool:

oj såg heimesida di. OK det er kanskje meir i livet enn data for noen.hehe

Endret av Ulvestad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...