ElSutrekuk Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (17 minutter siden): Hva skal han gjøre da? Jatte med seg selv Finne noen andre å plage, som vanlig.
Deila Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 (endret) dengelgen skrev (41 minutter siden): Hva skal han gjøre da? Jatte med seg selv? Han har nok av andre fora han kan trolle på.. Han har jo dedikert hele livet til og være et nettroll. Og til og med stått frem i VG som nettroll med en artikkel som ble publisert.. Psykt! Endret 8. juni 2020 av Deila
Sir Ale Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 11 hours ago, Frank.N.Steen said: Haha fyfaen, den episoden er så bra. Samspillet mellom Larry og McEnroe er herlig, den pærefulle sjåføren som tafser på dama til Ted Danson i selskapet, faren til ho burøgla som skriker fra soverommet. En av de beste Curb-episodene, uten tvil. 1
Granca Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 Blir lett 1000 sider før helga. En ny milepæl! Og Kaptein Vom er ikke med på feiringen. 1
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Blir lett 1000 sider før helga. En ny milepæl! Kjøre på med gif-show? Den muligheten har vi jo ikke på den andre siden. 1
ElSutrekuk Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 Flott å se selveste Riksadvokaten støtte politikernes forslag om avkriminalisere narkotika. Et realt ballespark til politiet og andre fanatikere. Deilig! 2
Frank.N.Steen Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 dengelgen skrev (43 minutter siden): Kjøre på med gif-show? Den muligheten har vi jo ikke på den andre siden. Må snart få sett Tammy and the T-Rex hvor Denise spiller mot sin dinosaur kjæreste (Paul Walker) tror det var Mr. Pets eller Hitherto som først anbefalte den på VGD, og må si den virker meget severdig: Spoiler Selv husker jeg henne ekstra godt fra Seinfeld og tipset om at å stirre for lenge på visse ting, er som å stirre direkte på sola, du ser fort, og deretter vekk, for ikke å ta skade av det, noe stakkars George ikke greier å oppfatte, og hvem kan klandre ham?
Deila Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 En prydefull og kontant fart-GIF i dag. Vakkert. Jeg ga også første lyspære.
Elgen. Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 (endret) Deila skrev (3 minutter siden): Jeg ga også første lyspære. Da var jeg nr.2, da jeg avleverte kom det plutselig 2 til syne EDIT: WOW 6 allerede! Folket er sulteforet! Endret 8. juni 2020 av dengelgen
Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 Aldri sett lignende respons på en Fart-GIF. Jeg sitter faktisk med tårer i øyekroken nå. 6 pærer på 5 minutter. Jeg sier ikke mer.
Fart-Prympilay Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 Bemerkelsesverdig luftig for øyeblikket. Trekker paralleller til Lars sin GIF. 1
Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 To pærer unna. Tenk hjertebokmerke på under en time. Jeg skjelver.
Granca Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 TheIceman10 skrev (52 minutter siden): Bemerkelsesverdig Langtidsvarsel. Fremtiden ser lys ut! 1
Deila Skrevet 8. juni 2020 Skrevet 8. juni 2020 TheIceman10 skrev (12 minutter siden): Bemerkelsesverdig luftig for øyeblikket. Trekker paralleller til Lars sin GIF. Blir luftig av Nocco, prympi123.
Anbefalte innlegg