Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

2 minutes ago, Korgutt said:

Og det verste er at vi føler oss som noen komplette idioter når vi står der med umbrakonøkkelen i høyre hånd og en 140 siders bruksanvisning i venstre hånd som ingen forstår bæret av.

Haha, nemlig. Og skruene på bruksanvisningen er merket med A, B, C osv. Men det hjelper da ikke noe når tegningene av skruene gjør det umulig å identifisere hvilke skruer som hører til hvilke bokstaver.

Er mer og mer sikker på at IKEA er sponset av legemiddelindustrien, nærmere bestemt de som pusher blodtrykksmedisiner og ikke minst tunge antidepressiva.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (2 timer siden):

Styr unna, hvis du ikke vil ødelegge minnene om The Shining. 

Her er ihvertfall min mening.

Au, den hørtes jo ikke særlig hyggelig ut, nei.

Korgutt skrev (3 timer siden):

7;4 på imdb ratingen. Er vel ganske høyt til å være en slik type film? Forøvrig enig med deg at The Shining var et mesterverk.

https://www.imdb.com/title/tt5606664/?ref_=nv_sr_srsg_0

7,4 er absolutt imponerende, hvert fall innen skrekk-thriller genren, men husker jo et par andre nyere og nokså populære grøsser-thriller scora rimelig høyt siste årene. Men der også flere virket å falle kjapt i tiden etter at den forlot kinosalene.

Ikke at dette nødvendigvis betyr at Doctor Sleep er i samme situasjon, men er alltid litt "mistenksom" på nyere skrekktitler med høy rating, da inntrykket dessverre ofte ender i skuffelse.

Nei, tror jeg får heller forsøke å få lurt på filmen via broren min og hans streaming "ekspertise", og er vel bedre og sikkert rimeligere enn å kaste bort penger på ei DVD utgave til 159 kroner (tror faktisk det er rundt der det ligger, sprøtt at DVD er stadig i mange tilfeller 20-30 kroner dyrere enn Blu-ray versjonen av samme film).

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (3 minutter siden):

Au, den hørtes jo ikke særlig hyggelig ut, nei.

7,4 er absolutt imponerende, hvert fall innen skrekk-thriller genren, men husker jo et par andre nyere og nokså populære grøsser-thriller scora rimelig høyt siste årene. Men der også flere virket å falle kjapt i tiden etter at den forlot kinosalene.

Ikke at dette nødvendigvis betyr at Doctor Sleep er i samme situasjon, men er alltid litt "mistenksom" på nyere skrekktitler med høy rating, da inntrykket dessverre ofte ender i skuffelse.

Nei, tror jeg får heller forsøke å få lurt på filmen via broren min og hans streaming "ekspertise", og er vel bedre og sikkert rimeligere enn å kaste bort penger på ei DVD utgave til 159 kroner (tror faktisk det er rundt der det ligger, sprøtt at DVD er stadig i mange tilfeller 20-30 kroner dyrere enn Blu-ray versjonen av samme film).

Filmen fikk vel relativt blandet mottagelse på VG, Dagbladet og NRK, var vel fra to til fem om jeg ikke husker helt feil?

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (2 timer siden):

andre låsebolt adapter på to år!

Noe må skje. 

Har snakket litt om dronninga her hjemme før. Hun er ikke helt god, men god på bunnen. Hun har en affeksjon for ting som "må" kjøpes, og da overlates monteringen til meg. Har blitt så flink at jeg i en liten steinalder ikke har sett på monteringsanvisningen, og har blitt tilkalt av kamerater som sto fast og var så frustrert at de vurderte å kaste både møblementet og husfruen i veggen. 

Jeg jobber på oppdrag, men der er kostbart:)

Om jeg prøver å skryte av meg selv? Næææshh, vet ikke helt jeg:)

Man er passe nerd når man har samlet på ulike deler, skruer etc. fra møbler etc. som gikk ut på dato for mange år siden, men tror du ikke de kan komme til bruk før du aner ordet av det? Å joda. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...