Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

28 minutes ago, Frank.N.Steen said:

men er jo litt av et sjansespill, da å følge opp et mesterverk som The Shining jo er. Så er nesten litt skeptisk, for ville vært utrolig kjipt om det blir total bomtur. Men det kan en jo selvsagt ikke vite, om en aldri ser den.

Styr unna, hvis du ikke vil ødelegge minnene om The Shining. 

Her er ihvertfall min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det forbaska låsebolt adapteret er borte IGJEN så fikk ikke byttet dekk. Jeg skjønner det bare ikke, legger det i midtkonsollen hver gang, men tydeligvis er demensen langt fremskredet, lette overalt i bilen uten resultat. 

Ble så forbanna at plenklipping utsettes til i morgen!

Lenke til kommentar
18 minutes ago, Stormoen33 said:

Det forbaska låsebolt adapteret er borte IGJEN så fikk ikke byttet dekk. Jeg skjønner det bare ikke, legger det i midtkonsollen hver gang, men tydeligvis er demensen langt fremskredet, lette overalt i bilen uten resultat. 

Ble så forbanna at plenklipping utsettes til i morgen!

Så du fikk hverken byttet dekk eller klippet plen.

Got it.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (4 minutter siden):

Høres ut som det var på samme nivå som når jeg skal montere flatpakkede møbler, alias djevelens verk.

Har montert et Ikea-kjøkken samt komoder, garderobeskap, nattbord og seng, jeg kan love deg at dette var mye verre. Dette er andre låsebolt adapter på to år!

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Korgutt said:

Da er vi 2 SirOwen.

Vi nordmenn er ganske lettlurte. Først betaler vi mangfoldige tusen kroner for et møbel. Deretter skal vi jaggu bygge det selv også. Glem det. Stort sett kjøper jeg møbler som kommer ferdig montert. Det er verdt de ekstra pengene.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (7 minutter siden):

Vi nordmenn er ganske lettlurte. Først betaler vi mangfoldige tusen kroner for et møbel. Deretter skal vi jaggu bygge det selv også. Glem det. Stort sett kjøper jeg møbler som kommer ferdig montert. Det er verdt de ekstra pengene.

Og det verste er at vi føler oss som noen komplette idioter når vi står der med umbrakonøkkelen i høyre hånd og en 140 siders bruksanvisning i venstre hånd som ingen forstår bæret av.

Endret av Korgutt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...