Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (4 timer siden):

Skjønner fortsatt ikke disse restriksjonene dine.

Virker som det har løsna litt nå, for har jo oversteget 10 innlegg, og enda ingen rød skrift om maks grense hittil.

Men mulig at gårsdagens 10 innlegg kom med såpass korte mellomrom, at det kanskje ble ei slags "sikkerhets" automatikk i at det ble tolket som mulig "spamming", siden jeg var ny bruker osv. 

Vel, da var visst moroa over for denne gang, og fikk i det jeg postet denne, ei påminnelse om at:

 Du har nådd maksimalt antall poster du kan publisere pr. dag.

Så da tar jeg like greit kvelden og forsøker meg på en god natt videosnutt fra Transylvania 6-5000 (1985):

 

Endret av Frank.N.Steen
Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden):

Virker som det har løsna litt nå, for har jo oversteget 10 innlegg, og enda ingen rød skrift om maks grense hittil.

Men mulig at gårsdagens 10 innlegg kom med såpass korte mellomrom, at det kanskje ble ei slags "sikkerhets" automatikk i at det ble tolket som mulig "spamming", siden jeg var ny bruker osv. 

Tror det bare var en "sikkerhetsforanstaltning" i forhold til at de opplevde mange brukere over her når vi gikk over og at moderator-ressursene deres er begrenset. Men de tar dem veldig alvorlig da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...