Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ale-Fawk skrev (2 minutter siden):

Jeg er for ung til å ha «fulgt» Oasis, men virker utifra det jeg har lest og hørt at stemmen til Liam knakk litt for litt mellom 2000-2004. Da var stemmen visstnok helt skral. Nesten så jeg synes Noel synger bedre i dag.

Last performance av en av de virkelige heltene. Smertefullt å se. Burde vært unngått. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Johnny Cash har jeg ikke noe forhold til utenom den fantastiske skuespillerprestasjonen til Joaquin Phoenix i Walk The Line.

Den er rå, likte også Reese Witherspoon sin innsats -har du forresten sett henne i filmen Wild? 

Lenke til kommentar
Just now, Tyttebærtryne said:

Sorry Mac, her blir vi ikke enige.

Du mener han ikke ligna fysisk? JP sang veldig bra i hvert fall, og gjorde karakteren interessant. Men når man ikke har noe forhold til J Cash så er det kanskje lettere å bli imponert, jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Stormoen33 said:

Ok, skjønner. Granca vant i Art tråden mot tre 3 deltakere, startelver vant i bonde tråden mot to 2 deltakere.Så får folk si hva de vil om det.

Kunne ikke brydd meg mindre, men la merke til at Art ikke ville ha 23.59 i sin tråd, og at startelver var den siste ifølge siste postede innlegg.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Du mener han ikke ligna fysisk? JP sang veldig bra i hvert fall, og gjorde karakteren interessant. Men når man ikke har noe forhold til J Cash så er det kanskje lettere å bli imponert, jeg vet ikke.

Sorry Mac til deg også. JP er helt uten mimikk, redusert innlevelse, og var helt forferdelig i Gladiator. 

Lenke til kommentar

Da får vi være enige om å være uenige. Jeg rangerer JP helt der oppe blant skuespillere de siste 20 årene. Den eneste jeg plasserer foran er vel Daniel Day-Lewis. Så for meg er han der oppe med DiCaprio, Hanks, Seymour Hoffman osv. Men har skjønt på internett etter Joker at Phoenix er en skuespiller folk enten elsker eller hater.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (13 minutter siden):

Mornings nattkjole! 
Skal du rulle med russen på lørdag?

Mornings! Ingen slike planer foreløpig, men havner fort utpå jeg ja. Skal flytte inn i kollektiv om en måneds tid med 3 venner, så det blir nok god kok. Skal på 3 visninger i morgen. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...