Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

Hmmm. Trodde et øyeblikk at det var opprettet en ny tråd om B jeg, men så viste det seg at den handlet om Tybring-Gjedde. 

Haha, trodde det samme et lite øyeblikk der.

Skrevet
EL-Grozzo skrev (11 minutter siden):

Dette er snadder 

Godsaker! Jeg kjøper heller wienerbrød enn skolebrød, så håper jeg ikke sjokkerer lsklars nå. Teksten jeg skrev var ikke helt korrekt. Hvilket ord skal byttes ut?

Skrevet

Han antydet vel tidligere at han har Master i noe som har med gruppedynamikk å gjøre ... prøver å støtte opp om at ingen kan vite hvem som rapporterer, eller at noen har påvirkningskraft på de som står bak spakene på VGD.

Jeg har sagt det før, min sønn på 8 år er inne mens jeg klipper plena, det er ingen andre hjemme. Mens jeg gjør dette forsvinner en sjokolade fra skapet. Jeg spør hvorfor han har tatt en sjokolade uten lov, det blånekter han på samme hvor mye jeg sier at det kunne bare vært ham. Han tenker at siden jeg ikke har sett ham gjøre det kan jeg ikke bevise at det var ham.

Høres dette kjent ut?

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Stormoen33 skrev (10 minutter siden):

kjent

Langt mer kjent på vgd.no, heldigvis. Har faktisk sluppet unna slike ting hos mine barn, men har hatt enkelte feider ift. hvilke regler som skal gjelde. Få av de også. Snille barn. 

Skrevet (endret)
Tyttebærtryne skrev (18 minutter siden):

Få av de også

Hrmf. Og av en trønder, da... Vi sier jo ''dem'' over alt.

Endret av Granca
Skrevet
6 hours ago, Justice 96 said:

Aksjonen for å få Art tilbake må jo være en dugnad. Vi har da kvinne(r) blant oss som kan stille opp om alle moderatorer et hankjønn! 

Tviler på at HYYYL er særlig gira på det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...