Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Granca skrev (2 minutter siden):

Hva er det egentlig Peppe's har i sin pizza-saus? Er det en dæsj trolldom?

Um, godt spørsmål. Du kan jo kjøpe det i butikkene nå.. Synes de er ganske sell-out grunnet det. 

Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Nope, vi snakker om markedsføring. Trengte en grad til følte jeg.

Why not. Jo mer du har på CV'en jo bedre. Jeg har utviklet en god del nettsider så jeg vet det er kjedelig å måtte forholde seg til alle reglene osv. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden):

Jeg har utviklet en god del nettsider så jeg vet det er kjedelig å måtte forholde seg til alle reglene osv. 

Da er vi inne på kjernen i det hele. Vi har måttet opprette blogg, så det er en sammenheng i alt sammen. For øvrig ganske gøy, og ikke så vanskelig som jeg trodde, men bloggen går nok ned til sommeren. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Granca skrev (2 minutter siden):

Vi beklager kollektivt! B-mennesker burde ha halv skatt! Såpass handicappet er vi i forhold til saueflokken.

Det kan du si ja. Samfunnet burde gjort det mulig for dere å jobbe, men det finnes jo nattjobber, men det er vel veldig varierende. 

Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Da er vi inne på kjernen i det hele. Vi har måttet opprette blogg, så det er en sammenheng i alt sammen. For øvrig ganske gøy, og ikke så vanskelig som jeg trodde, men bloggen går nok ned til sommeren. 

Antar du brukte Wordpress, eller fikk du i oppgave å lage det fra scratch? 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå):

Antar du brukte Wordpress, eller fikk du i oppgave å lage det fra scratch? 

Neida, du har rett. Veldig lett å sette opp der til tross for mye knoting i starten. Nå har jeg imidlertid fått implementert Google Analytics, Google search console og lagt inn Yoast som plugin, så jeg føler at det begynner å ligne noe. Selv om det sikkert er en smal sak for de som kan ting fikk jeg ordnet med default-språk på bloggen min også. Var jævlig irriterende med et tema der "read more", "posted on" også videre skulle ødelegge for flyten i det norske språket på bloggen min. TranslatePress ordnet biffen. Jeg er fornøyd. Føler at jeg har lært en hel del etter bare en måned.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Granca skrev (2 minutter siden):

Jobbet natt hele mitt liv, så jeg fixet det. Men resten av livet skal det slaraffes.

Åja, ser den. Varige men grunnet arbeid er kjedelige greier. 

Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Neida, du har rett. Veldig lett å sette opp der til tross for mye knoting i starten. Nå har jeg imidlertid fått implementert Google Analytics, Google search console og lagt inn Yoast som plugin, så jeg føler at det begynner å ligne noe. Selv om det sikkert er en smal sak for de som kan ting fikk jeg ordnet med default-språk på bloggen min også. Var jævlig irriterende med et tema der "read more", "posted on" også videre skulle ødelegge for flyten i det norske språket på bloggen min. TranslatePress ordnet biffen. Jeg er fornøyd. Føler at jeg har lært en hel del etter bare en måned.

Um, du kunne jo bare endret språket i Wordpress? 

Er også mulig å installere flere språkpakker. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (2 minutter siden):

Åja, ser den. Varige men grunnet arbeid er kjedelige greier. 

Um, du kunne jo bare endret språket i Wordpress? 

Er også mulig å installere flere språkpakker. 

Funket ikke å endre i Wordpress med temaet jeg har. Vet en del andre fikk riktig språk automatisk med Aeon, men jeg ville prøve videre med temaet jeg har. Språkpakker hadde nok vært en fin løsning ja, men jeg googlet litt og fant TranslatePress som plugin. Da ordnet det seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...