Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Yiddo10 skrev (3 minutter siden):

Vi spiller alle golf i denne tråden.

Golf er ikke det favoritthobbyen til menn i gubbealder?
;)

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
9 minutes ago, Tyttebærtryne said:

Ahhhh, singel? No offense:)

Usikker på hva sivilstatus har med lineær tv å gjøre, men ja. Ble singel for en mnd siden. 

Hva med deg?

Skrevet
HYYYL skrev (3 minutter siden):

Golf er ikke det favoritthobbyen til menn i gubbealder?
;)

Ok, greit. Jeg kan avsløre en ting. En kompis av meg (før gubbealder) spilte golf. Jeg oppfattet dette som "snobberi", men han insisterte etter flere år på at jeg burde prøve. Han sa at jeg hadde balltalent, hvilket er riktig (ps: vi snakker ikke Messi her, men dog). Jeg møtte opp (dog denne gang  ikke hos Byneset golfklubb, som de fleste frekventerer), men et annet sted. La ballen på utslagspunktet (testområdet for nybegynner), og "smokket" ballen avgårde. Du vet den lyden man hører når man får et rent treff. Attpåtil på første forsøk, etter kort instruksjon (maks 1 min?). Sa til kompisen min: "og dette bruker du flerfoldige timer på. Kan jo ikke være så vanskelig?". 

Vi er gode kompiser den dag i dag. 

Skrevet
Tyttebærtryne skrev (19 minutter siden):

Noen som skal på hytta?

Hvorfor spør du om dette?
Alle vet at det er hytteforbud.

• Liker 1
Skrevet
SirOwen skrev (14 minutter siden):

Usikker på hva sivilstatus har med lineær tv å gjøre, men ja. Ble singel for en mnd siden. 

Hva med deg?

Sorry Mac. Har jobbet med mennesker og nære relasjoner i 20+ år . Fikk bare vibber fra det du skrev.

Beklager.

Skrevet
HYYYL skrev (6 minutter siden):

Hvorfor spør du om dette?
Alle vet at det er hytteforbud.

Muligens misforstår du grunnlaget for spørsmålet. Helt greit det, alle gjør vi "feil". Må innrømme at jeg vurderer å dra til hytta, i motsetning til de som drar til hytta de ikke har. 

Skrevet
Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden):

Muligens misforstår du grunnlaget for spørsmålet. Helt greit det, alle gjør vi "feil". Må innrømme at jeg vurderer å dra til hytta, i motsetning til de som drar til hytta de ikke har. 

For en gjeng med hengerumper det er her! Vet ikke hvem som er verst. Hyttefolk eller hårsåre moderatorer!

Takk for meg! 

Nisser!

• Liker 1
Skrevet

Muligens misforstår du grunnlaget for spørsmålet. Helt greit det, alle gjør vi "feil"

Hva er grunnlaget for spørsmålet?

• Liker 1
Skrevet
HP_Pennypacker skrev (12 minutter siden):

For en gjeng med hengerumper det er her! Vet ikke hvem som er verst. Hyttefolk eller hårsåre moderatorer!

Takk for meg! 

Nisser!

Vi takker også.

Skrevet

. Må innrømme at jeg vurderer å dra til hytta, i motsetning til de som drar til hytta de ikke har. 

Vet du ikke at det er hytteforbud?

Skrevet
HYYYL skrev (Akkurat nå):

Hva er grunnlaget for spørsmålet?

Vet ikke hva andre tenkte på, men jeg tenkte mest på helsepersonell som skulle dra til hytta, til tross for forbud.

Skrevet
HYYYL skrev (4 minutter siden):

Vet du ikke at det er hytteforbud?

Jeg kan dra på familiehytta fordi den ligger i hjemkommunen min. Broren min som bor i Trondheim kan ikke dra på hytta. Om han da ikke ønsker seg bot.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...