Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Granca skrev (Akkurat nå):

Ser Deadpool nå, og har blitt litt inspirert. Sverd, skytevåpen og Morena Baccarin står på lista nå.

Jeg ser på koselig familiefilm. The Equalizer med Denzel.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
HYYYL skrev (Akkurat nå):

Maldivene står øverst på ønskelisten men tviler på om nissen gir meg det.

Det hadde vært koselig å få til før hele øya drukner. Blir neppe Tyrkia som forrige sommer på meg. 

• Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
23 minutes ago, HYYYL said:

Lite som tyder på det dessverre,

Jeg ønsker å tro at hver generasjon blir litt bedre enn de foregående.

Endret av TitanSable
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Glemte tekstmeldingen fra Telenor jeg fikk for noen dager siden, hvor jeg visstnok trengte en oppmuntring. Så jeg kan velgeblant 20 gratis filmer. Sauen Saun: Farmageddon hopper jeg bukk over. Sabeltann, not! Joker har jeg ikke sett, heller ikke Terminator: Last Fate. Ellers er det filmer som Spionen, Judy,  Doctor Sleep,  Zombieland,  Rambo: Last Bllood,  iHuman og Angel Has Fallen.

Tips?

Skrevet
2 minutes ago, NNightwish said:

Glemte tekstmeldingen fra Telenor jeg fikk for noen dager siden, hvor jeg visstnok trengte en oppmuntring. Så jeg kan velgeblant 20 gratis filmer. Sauen Saun: Farmageddon hopper jeg bukk over. Sabeltann, not! Joker har jeg ikke sett, heller ikke Terminator: Last Fate. Ellers er det filmer som Spionen, Judy,  Doctor Sleep,  Zombieland,  Rambo: Last Bllood,  iHuman og Angel Has Fallen.

Tips?

Joker.

Skrevet
1 minute ago, NNightwish said:

Tips?

Jeg fikk den samme. Hadde heller ikke sett Joker og valgte å se den. Var helt grei men det er også helt greit at jeg ikke trengte å betale for den.

Skrevet (endret)
Granca skrev (2 minutter siden):

Hvor er dette?

image.png.333fbed11e97d8423459f6fdc1541362.png

Granca?
Nydelig.

Ser no at det er bilde etter det jeg postet.

Endret av HYYYL
Skrevet
TitanSable skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk den samme. Hadde heller ikke sett Joker og valgte å se den. Var helt grei men det er også helt greit at jeg ikke trengte å betale for den.

Får se hva jeg gjør. Havner jeg i karantene har jeg god tid til å se på litt av hvert.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...