Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
kytec skrev (12 minutter siden):

Den er vel mer høyt liv enn lav bukse?

Spiller liten rolle. Hot stuff.

Endret av Granca
Videoannonse
Annonse
Skrevet
kytec skrev (13 minutter siden):

Rundt 2000 var det vel en trend at jenter gikk med stringtruse

Var det ikke også en amerikansk poet, som utga ei stor sommerhit det året, da som en hyllest til dette notoriske plagget:

Skrevet
Sir Ale skrev (Akkurat nå):

Vice City 😎

Ja, legendarisk tøff, den bruken av låta og videoreklamen. Fikk faktisk tak i det komplette 7 eller 8 CD boks samleren, før selve tv-spillet, grunnet at samtlige butikker var tomme, og var jo her 80-talls kjærligheten virkelig ble satt for fullt, og en perfekt måte å varme opp til, før jeg ble hekta på selve tv-spillet. 

Den rocke/metall skiva og synth pop/new wave radio kanalen var gull, særlig reklamene og radiovertene.

Håper virkelig på et nytt Vice City, og gjensyn med Tommy Vercetti. Tøffeste GTA karakteren.

• Liker 1
Skrevet
kytec skrev (2 minutter siden):

Umulig å ikke legge merke til at årets bademote for damer er veldig generøs i forhold til å bjuda på. 

Noe av det flotteste jeg har hørt (og sett)! Rørt nå.

Skrevet
2 minutes ago, Stormoen33 said:

Jaudå, eg e nu driten fuld, men me samnar nu tilbarsatt melding fra Hanner Deila?

Hvis du må rope på elgen, bør du gå ut av huset.

Skrevet (endret)

Kaller det vedlikehold når de åpenbart ikke har testet det godt nok før lansering. Tipper høstmøte i VGs lokaler i morgen tidlig. Bare å reversere. Skaden har allerede skjedd. Da er det bedre å bite i det sure eplet og erkjenne at de gjorde en stor feil å begynne på nytt. 

Endret av Dask meg med en pakke salami
  • Innsiktsfullt 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...