Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen™ skrev (Akkurat nå):

Er ikke diskusjon.no bedre da, med en brukermasse fra før?

Det får nesten være opp til hver enkelt debattant tenker jeg. Har ikke tenkt å sage hodet av noen hvis de heller vil være her.

For min del er nyoppstartingen det nærmeste jeg finner gode, gamle VGD. Diskusjon.no synes jeg ikke er i nærheten av den samme layouten som jeg foretrakk på VGD. Opplever hele greia som rotete.

Ta fotballbiten f.eks. Det er kun et forum for fotball, og ikke et sideforum for norsk, engelsk og internasjonal fotball som jeg er vant til. Men hey, jeg er et vanedyr, og for meg har VGD vært en del av livet mitt og ikke bare et debattforum. Da foretrekker jeg å finne noe som er i nærheten av det jeg er vant til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, ElSutrekuk said:

Problemet med diskusjon er at de har samme eiere som VGD. Det er bare et spørsmål om tid før noen skal friske opp her også. Gutta trenger jobb. 

Det beste hadde jo vært hvis vi fra VGD spleiset på en diger tomt, helst med sjøutsikt, og så kunne vi bygget et lukket community der med gode benker hvor vi kunne debattere dagen lang. 

Foreslår i Fredrikstad/Halden området, for da er det i tillegg til sjøutsikt kort vei til shopping på Svinesund.

Og så kunne Ale fått jobben som vaktmester på bruket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
SirOwen™ skrev (4 minutter siden):

Det beste hadde jo vært hvis vi fra VGD spleiset på en diger tomt, helst med sjøutsikt, og så kunne vi bygget et lukket community der med gode benker hvor vi kunne debattere dagen lang. 

Burde filmes. Tror det kunne blitt veldig underholdende. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...