Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Man må bare lete litt ...

Skjønner godt hva du mener. Begynner å bli en vane å bli forfulgt av denne personen. Er vel bare «vennene» hans inne på vgd som ikke har fått gjennomgå enten det nå er inne på debattsidene til Dagbladet eller inne på vgd profilen hans. Men de anklagelsene han kommer mot deg i denne terminator tråden er anklagelser som fort kan medføre fengsel bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Just now, Yiddo10 said:

685 nye smittetilfeller. 199 i Oslo. Nedgang to dager på rad tar vi med oss.

Av åpenbare grunner (les: dritt lei alt som har med covid-19 å gjøre) så har jeg ikke helt satt meg inn i effektene av vaksinering i forhold til nye smittetall. Er det ikke slik at man kan bli smittet selv om man er vaksinert, men at man da ikke blir sjuk? Isåfall er det ikke smittetallene som vil lette på restriksjoner, men derimot en database som bekrefter at alle er vaksinerte?

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (11 timer siden):

Det som er langt mer interessant, er hvor fraværende Dagbladet er ift. moderering. De er ansvarlig for det som skrives inne på deres sider, og det er veldig lett å hente frem injurielovgivningen i en slik sammenheng. Muligens er de ikke klar over det?

Siterer meg selv fra tidligere i dag jeg. 

Sikkert null problem for meg å klage til DB via anonymt nick  på Dagbladet debatt, men det ville nok kulminert med ............ ingenting, foruten slettet innlegg. Det må nok løftes på høyere, og mer personlig nivå.

Viser for øvrig til hva jeg har skrevet om kroniske personlighetstrekk tidligere i dag. 

Lenke til kommentar
SirOwen™ skrev (1 minutt siden):

Av åpenbare grunner (les: dritt lei alt som har med covid-19 å gjøre) så har jeg ikke helt satt meg inn i effektene av vaksinering i forhold til nye smittetall. Er det ikke slik at man kan bli smittet selv om man er vaksinert, men at man da ikke blir sjuk? Isåfall er det ikke smittetallene som vil lette på restriksjoner, men derimot en database som bekrefter at alle er vaksinerte?

Jeg er litt som deg. Har til tider et distansert forhold til det, men det er interessant å følge med på smittetall og spesielt innleggelser. Har ikke fulgt med voldsomt på vaksinering, men er vel rundt 600.000 vaksinedoser, som er  i Norge. Har også kommet noe forskning på at man kanskje kan se effekter av at tallene for død og innleggelser avtar når 35% i befolkningen skal være vaksinerte. Ville ha spurt Deila. Han virker å ha stålkontroll på dette her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...