Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ka9nen skrev (6 minutter siden):

Dollar, ikke euro. Og jeg har 4$/100 så det blir vel 4 cent per hånd? Er fortsatt på microstakes ser du :)

Takk for sammenligningen med ei pokerlegende! 😮 Men må nok opp en del nivå før jeg er i nærheten av det

ai.... roter ofte med usd og euro. Vant med euro vettu. Ja, mente hu sa i et intervju at hu spilte 12-14 timer hver dag i flere år. Blir litt gossip, men hu virket litt påvirket av det på gateplan. Alltid tett sammen med sin mor. Må nok ofre kolossalt mye for å komme opp på et slikt nivå. Var vel en svenske som gjorde det ganske bra for noen år siden? Felix eller noe? Husker det var noe ståhei om det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
21 minutes ago, Kris85 said:

"Slo opp" med en kompis i kveld, etter 11 år i tjeneste. Litt vemodig, men føltes riktig.
Trist at folk forandrer seg i negativ retning. Han behandlet meg som en klyse - så jah. 

Aldri hørt om før, men interessant. Hvordan foregår det? Det vanlige er vel å bare slutte å svare på meldinger osv. men kudos for å ha gjort det på en ryddig måte. Ikke vits å henge med folk som ikke gir en glede å være sammen med.

Lenke til kommentar
Kris85 skrev (29 minutter siden):

"Slo opp" med en kompis i kveld, etter 11 år i tjeneste. Litt vemodig, men føltes riktig.
Trist at folk forandrer seg i negativ retning. Han behandlet meg som en klyse - så jah. 

Høres fortjent ut. Det fins nok av bra folk her i verden, om man ikke skal være kompis med idioter også.

UGH!

Lenke til kommentar

Lang historie kort.

Fikk noen ganske frekke meldinger type "ovenfra og ned holdning" over en lengre periode for et par år siden. Til slutt sa jeg "fuck deg". Så prøvde han med noen måneders mellomrom å få kontakt igjen, der jeg på tredje forsøk (det var jul ;p) godtok unnskyldningen. Dette er vel to år siden nå. Så har den frekke holdningen med litt småspydige nedverdigende kommentarene blomstret i noen måneder. Så jeg har gjentatte ganger sakt at det er uakseptabelt. Uten at han forsto. Så i kveld fikk jeg nok. Etter en times diskusjon sa jeg at dette gidder jeg ikke mer... så jeg skrev "takk for meg, jeg slår opp!" - og rett på blokkeringslista. 

Noen folk altså. At ikke helt vanlig folkeskikk og gjensidig respekt kan fungere mellom voksne mannfolk.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...