Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist å høre om Monikas bortgang. Føler med alle i LSK miljøet som savner henne og hennes utrolige og  frivillige innsats for klubben gjennom mange år. Slike personer "vokser ikke på trær" i noen klubber.

Jeg kjente henne ikke personlig, men har jo hørt om henne og vaffelrøra hennes fra et par "kanarifugler". Fant ikke noen minne om henne på klubbtråden til LSK på VGD. Strengt talt litt rart, med tanke hvor mange år hun har stått på for klubben. Om det da ikke er et innlegg der som jeg ikke har fått med meg. 

Endret av Fjøs tran sen
Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (9 timer siden):

Det er bra du holder koken. Men anbefaler å sove mellom 00:00 og 07:00, da får du mest ut av VGD-dagen.

Var jeg slem nå? 😝

Nei da Ale gutt....du er aldri slem.

Men må nok innrømme at jeg ikke lenger får så mye ut av VGD-dagen,.....bortsett fra å lese deg,  Hr. Hopp, søster HYYYL og gamle onkel Art -  og selvsagt tomle litt. Men har jo sauene i fjøset, som gir meg mye av den samme opplevelsen som å være på VGD.

Tror nok det går 17 (sytten) år før folket igjen kan få gleden av å lese sin Fjøsbonde på VGD. Trist som faen, som Ari trolig ville ha sagt det, om han visste dette.. Men regner med et protesttog rundt VG huset om jeg fortsatt sensureres over lang tid.

Hadde det ikke vært av familiære grunner, ville jeg garantert tatt et oppgjør med VGD i full offentlighet. Men jeg har bestemt meg for å la det ligge, av hensyn til familien. For som de sier i Cosa nostra -  " prima la famiglia " ( The family first ).

For ja, det kunne fort blitt litt av et cirkus....hvis jeg først hadde tråkket på gassen. Det er det faktisk noen som har fått merke før, ved et par tidligere anledninger. Men i disse dager passer det meg å ligge litt lavt i terrenget. Å bli utestengt fra VGD er ikke verdens undergang for meg. Har jo uansett så mange av vennene mine her på "diskusjon", selv om de helst dukker opp etter midnatt....når den prestisjetunge 23.59 konken er over stått.

Endret av Fjøs tran sen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...