Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (7 timer siden):

Stiv kuling, den ser jeg. 

Kulde, not so much. Vokste opp med båtliv året rundt, vi hadde en Tresfjord 29 med aktercabin. Feiret julebord med venner på Håøya utenfor Drøbak, og dro ut i helger og påske. Takket være varmeapparat ombord, gikk det helt fint.

En gang husker jeg vi slet pga isdannelse i Oslofjorden. Da besluttet vi å overnatte på Oscarsborg, men først måtte båten gjennomsøkes av soldater med maskingevær rundt skulderen. Den gang var ikke Oscarsborg allment tilgjengelig..

Uvirkelig og - eller sjokkerende. 

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (6 minutter siden):

Heldigvis har vi solstrålen Mourinho

 

Klopp var litt sinna i dag han også, til tross for seier. Jeg er mest sinna på LFC-fans som kritiserer spillere og lag på helt håpløst grunnlag. De sitter i godstolen og tillater seg å komme med nidviser som er på grensen til absurd. Faens gjeng. 

De beste spillerne og dommerne sitter på tribunen og i godstolen. Den samme jævla gjengen som aldri har vært i nærheten av å bli tilbudt en eneste krone for å spille ball. Der har du "eksperter". Det eneste de virkelig kan er å frita seg for alt ansvar ifm. hva de lirer av seg. Som sagt; faens gjeng. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Klopp var litt sinna i dag han også, til tross for seier. Jeg er mest sinna på LFC-fans som kritiserer spillere og lag på helt håpløst grunnlag. De sitter i godstolen og tillater seg å komme med nidviser som er på grensen til absurd. Faens gjeng. 

De beste spillerne og dommerne sitter på tribunen og i godstolen. Den samme jævla gjengen som aldri har vært i nærheten av å bli tilbudt en eneste krone for å spille ball. Der har du "eksperter". Det eneste de virkelig kan er å frita seg for alt ansvar ifm. hva de lirer av seg. Som sagt; faens gjeng. 

Det synes jeg var en utblåsning, som var på sin plass. Mannen er jo en Gud og vil mest sannsynlig få tittelen til Liverpool denne sesongen også. Mulig Mourinho kan være heldig å snuble over en pokal også, men der er jeg avventende. Svært avventende. Går det på bekostning av spillet man er vant til fra tidligere, så skal jeg faktisk ta den, men jeg liker det ikke. Brukbart effektivt har det i hvert fall vært hittil, men det er tidlig, og nå har man akkurat startet en tøff periode, så man får se hvor man ligger når denne perioden er over.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Det synes jeg var en utblåsning, som var på sin plass. Mannen er jo en Gud og vil mest sannsynlig få tittelen til Liverpool denne sesongen også. Mulig Mourinho kan være heldig å snuble over en pokal også, men der er jeg avventende. Svært avventende. Går det på bekostning av spillet man er vant til fra tidligere, så skal jeg faktisk ta den, men jeg liker det ikke. Brukbart effektivt har det i hvert fall vært hittil, men det er tidlig, og nå har man akkurat startet en tøff periode, så man får se hvor man ligger når denne perioden er over.

Dere blir farlige, dere også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...