Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Tyttebærtryne said:

Forsåvidt enig, men det frister ikke å dra ut i januar, med fem-ti kalde og stiv kuling, som det fort kan være. 

Stiv kuling, den ser jeg. 

Kulde, not so much. Vokste opp med båtliv året rundt, vi hadde en Tresfjord 29 med aktercabin. Feiret julebord med venner på Håøya utenfor Drøbak, og dro ut i helger og påske. Takket være varmeapparat ombord, gikk det helt fint.

En gang husker jeg vi slet pga isdannelse i Oslofjorden. Da besluttet vi å overnatte på Oscarsborg, men først måtte båten gjennomsøkes av soldater med maskingevær rundt skulderen. Den gang var ikke Oscarsborg allment tilgjengelig..

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Stiv kuling, den ser jeg. 

Kulde, not so much. Vokste opp med båtliv året rundt, vi hadde en Tresfjord 29 med aktercabin. Feiret julebord med venner på Håøya utenfor Drøbak, og dro ut i helger og påske. Takket være varmeapparat ombord, gikk det helt fint.

En gang husker jeg vi slet pga isdannelse i Oslofjorden. Da besluttet vi å overnatte på Oscarsborg, men først måtte båten gjennomsøkes av soldater med maskingevær rundt skulderen. Den gang var ikke Oscarsborg allment tilgjengelig..

Jeg har nok en helt annen båt btw, jeg har plass til seks som skal fiske:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...