Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Når begynte Brian Johnson å synge?

Dett måtte jo komme fra en plenklipper, jfr. N-4K0`s referanse til plenklipperdur. 

Det er musikken, MUSIKKEN, det handler om. AC/DC har et særegent uttrykk, en gitar og et komp som river i cellene. Spilles drithøyt, gjerne mens du kjører bil - fort, eller ligger på sofaen og kikker i taket, mens lydbildet kicker in. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilbudet "Grønt arbeid" er for mennesker med psykiske lidelser, eventuelt kombinert med rusproblemer. Målet er jobb eller utdanning.

I "Grønt arbeid" samarbeider Fretex med tre gårder på Østlandet.

På gårdene har vi mulighet for å gi tett oppfølging, og målet er at jobbsøkerne skal klare å stole på, og få tillit til arbeidslederne. Vi har fokus på å bygge gode relasjoner, og vi ønsker å være gode støttespillere i jobbsøkernes vei mot jobb eller utdanning.

Arbeidsoppgavene blir lagt opp med mål om individuell mestring. Vi har mennesker som er redd for hester, men som med trening, forklaring og trygghet tør stelle, leie og nærme seg dem. Vi skynder oss sakte på gården. Tid har vi nok av.

Tilbudet "Grønt arbeid" på Skjæløy gård hos Fretex Fredrikstad er for mennesker som har psykiske helseutfordringer. Målet med tiltaket er å avklare arbeidsevne, kartlegge ressurser og jobbønsker og å bistå jobbsøkere med å komme i jobb eller utdanning. Fretex jobber etter SE-metoden (Supported Emplyment) i alle våre arbeidsrettede tiltak, og arbeidsoppgavene blir lagt opp med mål om individuell mestring for den enkelte.

Skjæløy Gård, Skjæløystallen, ligger utenfor Lervik vest i Fredrikstad kommune. Her tilbys arbeidspraksis med fokus på dyrestell og gårdsoppgaver. Arbeidsoppgavene er bl.a stallarbeid, stell av hester, kaniner og høner, vedlikehold av redskap, bygninger og uteområder, samt dyrking av urter i egen kjøkkenhage.

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden):

Dett måtte jo komme fra en plenklipper, jfr. N-4K0`s referanse til plenklipperdur. 

Det er musikken, MUSIKKEN, det handler om. AC/DC har et særegent uttrykk, en gitar og et komp som river i cellene. Spilles drithøyt, gjerne mens du kjører bil - fort, eller ligger på sofaen og kikker i taket, mens lydbildet kicker in. 

Beklager Tyttebær, jeg ser/hører det ikke.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Det var du som kalte det sang, jeg ville aldri brukt det ordet om Brian Johnsons vokal-prestasjoner-

Jeg omtalte det generelt, personlig kaller ikke jeg det sang heller.

 

Tyttebærtryne skrev (6 minutter siden):

Dett måtte jo komme fra en plenklipper, jfr. N-4K0`s referanse til plenklipperdur. 

Det er musikken, MUSIKKEN, det handler om. AC/DC har et særegent uttrykk, en gitar og et komp som river i cellene. Spilles drithøyt, gjerne mens du kjører bil - fort, eller ligger på sofaen og kikker i taket, mens lydbildet kicker in. 

Musikken er grei, det jeg har hørt, men hvis jeg hater stemmen som synger, ødelegger det helhetsinntrykket av musikken.
Ikke engang dritbra musikk er verdt det for meg hvis jeg heller ville vært døv enn å høre på stemmen som synger.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Nei, har satt en grense ved growling, jeg skjønner det ikke, det er det motsatte av sytestemma til Lars Lillo Stenberg, og den er like grusom.

Lars Lillo er grusom, men growling ble jeg først "hektet på" i 1998 eller der omkring. Tror det handler mest om indre demoner som må få utløp og ikke så mye nyting av sangstemme

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...