Tyttebærtryne Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Hva skjedde? Slikket han på morellene mens han talte i tunger? Nope. Vedkommende skulle på død og liv klemme seg mellom meg og en fysisk avstenging i butikken. Nummeret før vi hadde ufrivillig seksuelt samkvem.
TitanSable Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 6 minutes ago, Tyttebærtryne said: PS: jeg holdt på å slå ned et menneske på butikken da tiltakene trådte inn. Heldigvis har jeg impulskontroll, selv om det stilles tvil til det av og til. Ble det for vanskelig å kombinere det med 1-metersregelen? Men seriøst: det er mye merkelig oppførsel i matbutikkene. Jeg misunner ikke de som jobber der, spesielt da dette begynte og vi ikke visste så mye (og de ikke hadde fått plexiglass).
SirJames™ Skrevet 6. august 2020 Forfatter Skrevet 6. august 2020 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: Vedkommende skulle på død og liv klemme seg mellom meg og en fysisk avstenging i butikken. Nummeret før vi hadde ufrivillig seksuelt samkvem. Hvis det er der lista for "seksuelt samkvem" ligger, skjønner jeg godt at #metoo fikk stor oppslutning. 1
SirJames™ Skrevet 6. august 2020 Forfatter Skrevet 6. august 2020 4 minutes ago, TitanSable said: Men seriøst: det er mye merkelig oppførsel i matbutikkene. Jeg misunner ikke de som jobber der, spesielt da dette begynte og vi ikke visste så mye (og de ikke hadde fått plexiglass). Jobber selv i detaljhandel (ikke mat), og vi har ca 1000-2000 kunder innom daglig. Må innrømme at jeg har tenkt mine tanker hvorvidt det er smart å "omgås" med slike mengder folk i denne perioden..
keizersoze Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 SirOwen skrev (9 minutter siden): Hvis det er der lista for "seksuelt samkvem" ligger, skjønner jeg godt at #metoo fikk stor oppslutning. Ikke alle som har like store krav.
Tyttebærtryne Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 SirOwen skrev (9 minutter siden): Hvis det er der lista for "seksuelt samkvem" ligger, skjønner jeg godt at #metoo fikk stor oppslutning. I mitt tilfelle, høyst ufrivillig sådan. Vedkommende kunne fått en fist, men ikke der vedkommende evt. ville ønsket den.
TitanSable Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 20 minutes ago, Yiddo10 said: Men som du skriver, så er det fascinerende hvor folk glemmer. Har sett altfor mye rart i Oslo i løpet av denne sommeren. Festene i parkene, som har vært, er et eksempel på hvor fort folk glemmer disse tingene. Jeg savner en fest i ny og ne selv, men håper ikke jeg hadde begynt sånn selv om jeg har endel kompiser som skal kysse og tafse når promillen blir stigende Er det neste uke fadderukene begynner? Det finnes vel en fare for at det blir noen fester der også.
Tyttebærtryne Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 TitanSable skrev (13 minutter siden): Ble det for vanskelig å kombinere det med 1-metersregelen? Men seriøst: det er mye merkelig oppførsel i matbutikkene. Jeg misunner ikke de som jobber der, spesielt da dette begynte og vi ikke visste så mye (og de ikke hadde fått plexiglass). Dette var nok et resultat av at vedkommende hadde mer enn nok med seg selv. Ikke ulikt selvopptatte idioters adferd egentlig.
Tyttebærtryne Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): fadderukene Jeg stiller med hagla, samt betongsko (vi tar en tur midtfjords).
Stormoen33 Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 Da får dere skravle videre uten meg, god natt folkens.
TitanSable Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Dette var nok et resultat av at vedkommende hadde mer enn nok med seg selv. Ikke ulikt selvopptatte idioters adferd egentlig. Det er fascinerende hvordan enkelte mener at de er mye viktigere enn alle andre (samt forventer at alle andre må respektere det).
keizersoze Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Dette var nok et resultat av at vedkommende hadde mer enn nok med seg selv. Ikke ulikt selvopptatte idioters adferd egentlig. Får håpe dette var tidlig. Synes folk er flinke nå på butikker jeg...Fest og slikt blir jo litt verre å holde seg i skinnet.
Elgen. Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Da får dere skravle videre uten meg, god natt folkens. Nattinatt, Moen!
Tyttebærtryne Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): natt Du og jeg legger oss når det er formiddag. Vi er ikke helt gode.
TitanSable Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Da får dere skravle videre uten meg, god natt folkens. God natt.
HYYYL Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): god natt folkens. Sov godt.
Tyttebærtryne Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 TitanSable skrev (1 minutt siden): Det er fascinerende hvordan enkelte mener at de er mye viktigere enn alle andre (samt forventer at alle andre må respektere det). Mye viktigere enn andre. spikerhodet er truffet. Burde vært skuddpremie.
Anbefalte innlegg