Jump to content
SirOwen

VGD Off-topic VÅKS

Recommended Posts

Annonse
Just now, dengelgen said:

Du kan takke Brann-legenden Kjelsrud Johansen for det :D

Brant straffe i går. Upålitelig fyr. Men brått kommer han i form på høsten og dunker inn 15 mål.

• Like 1

WaltonBreckRd skrev (3 minutter siden):

Nydelig

Elton komponerer, Taupin skriver tekst og GM synger. Da må det jo bli saker!!

• Innsiktsfullt 1

WaltonBreckRd skrev (1 minutt siden):

You play thursday cus your fucking shite" Elsker det!!

Det beste med Engelsk fotball er akkurat det der.

Noe så sinnsykt. Ja, noe av sjarmen er heldigvis igjen. Jeg gleder meg til neste gang man er på kamp.

• Innsiktsfullt 1

Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Noe så sinnsykt. Ja, noe av sjarmen er heldigvis igjen. Jeg gleder meg til neste gang man er på kamp.

Jaja, de ekte supporterne dør aldri ut. I Liverpool er det et par match-puber som fremdeles holder koken. Også er det en gjeng som har starta noe som heter Boss Night. Der blir skikkelig kok, med alle sanger både gammel og nytt. Savner Liverpool.

• Like 1

WaltonBreckRd skrev (1 minutt siden):

Jaja, de ekte supporterne dør aldri ut. I Liverpool er det et par match-puber som fremdeles holder koken. Også er det en gjeng som har starta noe som heter Boss Night. Der blir skikkelig kok, med alle sanger både gammel og nytt. Savner Liverpool.

Ja, men det høres veldig bra ut. Mer og mer blir jo vannet ut etter hvert som pengene kommer inn. Bodde jo i London i noen år og har sett hvordan det har vært. Som du nevner, noen puber som holder koken med ekte folk, men det tynnes ut. Men har man lyst på den ordentlige stemningen med god gammeldags kok, så finner man det i vannhullene rundt stadion som ikke så kjent for turistene.

• Innsiktsfullt 1

Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Ja, men det høres veldig bra ut. Mer og mer blir jo vannet ut etter hvert som pengene kommer inn. Bodde jo i London i noen år og har sett hvordan det har vært. Som du nevner, noen puber som holder koken med ekte folk, men det tynnes ut. Men har man lyst på den ordentlige stemningen med god gammeldags kok, så finner man det i vannhullene rundt stadion som ikke så kjent for turistene.

Ja det er de pubene man må finne. Spesielt på kamp man merker at det tynnes ut. Det var helt annen atmosfære på PL kamper bare for 5-10 år siden.

Edited by WaltonBreckRd
  • Like 1