Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
dengelgen skrev (2 minutter siden):

på pizza`?

Det var noe som het Norsk fjellpizza for noen år siden, den med reinsdyrkjøtt var det tyttebær på, tilførte litt syre, ganske godt.

Skrevet
SirOwen skrev (3 minutter siden):

Det er noe med komboen pepperoni & ananas som kiler mine smaksløker.

Du finner innlegget til borbje kl.2312 på side 2 i tråden Grorud Kebab & Pizza vs Lillestrøm SK.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Tyttebær med en dristig variant der..

For å ikke blande med tilbehøret vi har til ulike matretter kaller jeg han for Lingon

Skrevet
1 minute ago, Korgutt said:

Du finner innlegget til borbje kl.2312 på side 2 i tråden Grorud Kebab & Pizza vs Lillestrøm SK.

Har allerede lest det, thank u very much.

Skrevet
Just now, dengelgen said:

For å ikke blande med tilbehøret vi har til ulike matretter kaller jeg han for Lingon

Det vil jo forvirre svenskene her inne. 

Win win, der altså.

Skrevet
SirOwen skrev (Akkurat nå):

et vil jo forvirre svenskene her inne. 

Det vrimler vel ikke med svensker her inne?
Synes synd på dem, med den vanvittige Dr. Tengele som ansvarlig for smittevernstiltakene

Skrevet

Du henger forøvrig litt etter mtp antall posts, elgen!

Heisann, her må det postes vilt i alle tråder! 

Skrevet
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Synes synd på dem, med den vanvittige Dr. Tengele som ansvarlig for smittevernstiltakene

Jeg forstår hva vi har gjort i Norge, men jeg skjønner ikke hva han holder på med.

Skrevet (endret)
Stormoen33 skrev (6 minutter siden):

Jeg forstår hva vi har gjort i Norge, men jeg skjønner ikke hva han holder på med.

Så det var et kommunikasjonsbyrå eller noe som hadde analysert pressekonferansene til hhv Norge, Danmark og Sverige under korona og der kom svenskene svært dårlig fra det (der også) Ullent og uforståelig språk, dårlige forklaringer og stort sett bare tragedie

Endret av dengelgen
Skrevet
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

Vi snakker ikke Titanic her. Men: som alltid, tiden jobber for gode krefter. 

Jeg håper ikke vi får en voldsom nedtur her. Spesielt siden man ser usikkerheten som sprer seg blant visse elementer der borte.

Skrevet

Hva mener Demses?

Her blir vel feil ord brukt av meg om jeg forstår riktig. Eller så kanskje jeg ikke forstår riktig. Tenkte på andre siden og at jeg håper vi får se forandringer der.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...