Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): I hjørneskapet. Her hjemme står det i spisskammerset. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 For dere tusener på tusener som lurer på hva jeg holder på med, så driver jeg og renser blåbær. Har jo plukket, og skal ha pannekaker om en stund. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Dere må si i fra når dere begynner på en ny side!! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Her hjemme står det i spisskammerset. Sukker, salt og spekemat lagrer hu her i stabburet. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): For dere tusener på tusener som lurer på hva jeg holder på med, så driver jeg og renser blåbær. Har jo plukket, og skal ha pannekaker om en stund. Nais. Me like. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 (endret) Granca skrev (1 minutt siden): Har jo plukket, Havnet golfballen i en blåbæreng? Endret 11. august 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Sukker, salt og spekemat lagrer hu her i stabburet. Vurderer å montere et på plena. Blir mindre klipping også. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. august 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 5 minutes ago, dengelgen said: Det som buler? Har du forsterket gulvet under? Det henger på veggen, så gulvet er safe foreløpig. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. august 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 6 minutes ago, Tyttebærtryne said: Her hjemme står det i spisskammerset. Måtte google, og ja...sannelig min hatt er det flere som bruker to s'er i spiskammeret.. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Vurderer å montere et på plena. Blir mindre klipping også. Jau, men sjølsakt, det var ei klok vurdering. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Måtte google, og ja...sannelig min hatt er det flere som bruker to s'er i spiskammeret.. Vurderte en s, når sant skal sies, men intuisjonen (Hei, Magnus Carlsen) tilsa at to stk. var iht. gammel tradisjon, og da har jeg sannsynligvis feil. Kjente det på meg egentlig, men trykte send likevel. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 dengelgen skrev (6 minutter siden): Havnet golfballen i en blåbæreng? Nei, men på Byneset(Rye) er det masser av bær på vegen hjem fra banen. Bringebær, blåbær og tyttebær på noenlunde samme sted. ELSKER jo å plukke bær. Medfødt skavank. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Jau, men sjølsakt, det var ei klok vurdering. Omtenksomt, siden du er plenklippingens Michael Jordan. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. august 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 4 minutes ago, Tyttebærtryne said: Kjente det på meg egentlig, men trykte send likevel. Viktig å leve litt på kanten en gang i blant. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Nei, men på Byneset(Rye) er det masser av bær på vegen hjem fra banen. Bringebær, blåbær og tyttebær på noenlunde samme sted. ELSKER jo å plukke bær. Medfødt skavank. Sneik du deg innom jordbærene til Opland i tussmørket? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Viktig å leve litt på kanten en gang i blant. Jeg var nok litt vågal. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Omtenksomt, siden du er plenklippingens Michael Jordan. Eg takkar ærbødigst for denner heidersbetegnelse. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Sneik du deg innom jordbærene til Opland i tussmørket? Ikke denne gangen. Men nå blir det enda flere mål med jordbær der, så neste sesong blir det nok en tur uti, spesielt hvis det blir umulig å få tak i gode bær på butikken igjen. Sonata? Pføy! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Pokker`n, vi har blitt lurt. Stormoen setter bikkja på plenklipperen. SKANDALE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg