Stormoen33 Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Ikke så lurt SI Hehe, "Ja det skal vi se på, godt innspill" ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Ser den og høyner med irriterende folk som skal prate jobb når vi er ute for å få avkobling fra...wait for it...waaaiiit ...for it.... nettopp jobben!! Har vært med i julebordskomite noen ganger. To ganger har jeg satt til side et enkelt bord, med en stol ved siden av. På bordet lå et A4-ark, med påskriften "jobbpratebord". På stolen lå ca. 30 tegnestifter, vendt oppover. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. august 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Har vært med i julebordskomite noen ganger. To ganger har jeg satt til side et enkelt bord, med en stol ved siden av. På bordet lå et A4-ark, med påskriften "jobbpratebord". På stolen lå ca. 30 tegnestifter, vendt oppover. Meget innsiktsfullt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Jobbprat på fest er djevelens ve... Bleieprat (bleiepriser,barnevognpriser osv osv) er en grunn til å gå hjem tidlig (alene) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): (bleiepriser,barnevognpriser osv osv) Bleier er billige, barnevogner er dyre, ferdig snakka. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Vi kan dra denne litt lengre. Har en kompis, hvis far gjør det anonymt bra innen forretningslivet (har bl.a. sittet i styre med Røkke og Gjelsten). Han har en enkel filosofi når det kommer til jule/pule/kranglebord. Man spiser middag, drikker lite, max passe, sirkulerer, prater med de "på gulvet", og danser med 1-3 av deres ektefeller. Så går man hjem. Skjønner mannen godt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Bleieprat (bleiepriser,barnevognpriser osv osv) er en grunn til å gå hjem tidlig (alene) Enhver fest høydepunkt er kvinner som griner. Turn off de luxe. Er de 30+ så er det så sjarmerende at man vurderer å svømme med betongsko. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Bleier er billige, barnevogner er dyre, ferdig snakka. Jeg er enig der -bare så dumt at noen av de jeg har vært på fest med ikke deler vårt syn Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): kvinner som griner. Turn off de luxe. Er de 30+ så er det så sjarmerende at man vurderer å svømme med betongsko. Jeg opplevde dette av alle ting på bortetur med Brann, full sirene bakerst i bussen! Nyskilt som "trengte en tur for å tenke på andre ting" Stoppet midt på fjellet og et helvetes drama!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. august 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Nattens snacks: Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg opplevde dette av alle ting på bortetur med Brann, full sirene bakerst i bussen! Nyskilt som "trengte en tur for å tenke på andre ting" Stoppet midt på fjellet og et helvetes drama!! Når man har nok med seg selv. Fy f... for en gjeng. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. august 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 12 minutes ago, dengelgen said: Jobbprat på fest er djevelens ve... Ikke sant, jeg mener Hallo i lu...!! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Nattens snacks: Hva har skjedd? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. august 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 7 minutes ago, Tyttebærtryne said: Enhver fest høydepunkt er kvinner som griner. Turn off de luxe. Er de 30+ så er det så sjarmerende at man vurderer å svømme med betongsko. Jepp, og alle har selvsagt billigvarianten av ikke-vannfast mascara.. Deilig.. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Hvor er sukkeret? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Ikke sant, jeg mener Hallo i lu...!! Det paradoksale er jo at noen av disse grinende kvinnene, og de mer lystige forøvrig, ville sagt: Hallo i ku...!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. august 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: Hva har skjedd? Prøver å ta meg sammen for 20ende gang denne sommeren. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Prøver å ta meg sammen for 20ende gang denne sommeren. Job well done. Jeg har ikke prøvd. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. august 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Hvor er sukkeret? I hjørneskapet. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): I hjørneskapet. Det som buler? Har du forsterket gulvet under? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg