Deila Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Det kan jeg innrømme. Det er faktisk fint i Møre og Romsdal. Det er vakkert ja. Ro i sjela der oppe med den fine naturen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Det kan jeg innrømme. Det er faktisk fint i Møre og Romsdal. Aker stadion er jo et smykke i seg selv. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (1 minutt siden): Det er vakkert ja. Ro i sjela der oppe med den fine naturen. Det er bra, men temperaturen må opp ti grader før første juni, om ikke sitter jeg i soveposen og drikker øl, så får bare fisking være fisking. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Det er bra, men temperaturen må opp ti grader før første juni, om ikke sitter jeg i soveposen og drikker øl, så får bare fisking være fisking. Blir ikke før nærmere juli jeg skal oppover. Første uken i juli tenker jeg. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Aker stadion er jo et smykke i seg selv. Nå er du bare bevisst irriterende, si? Jeg har tidligere vedgått at det er fint å se en deres stadion når man tar ferja til/fra Molde. Den er grei. Jeg har samtidig sagt følgende: det aller bete med Molde er å stå på ferjeleiet, med ryggen mot Molde, og se utover mot Vestnes. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 EL-Grozzo skrev (12 minutter siden): men willie nelson kjører på , 86 år Willie gir seg nok ikke før han vandrer videre. Antagelig ikke da heller. Han røyker ikke lenger da, men konsumerer via damp, mat eller oljer. Startet vel et selskap som gjør det skarpt i cannabisindustrien. Han klarer seg bra til å være en 86? år gammel junkie ? 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Nå er du bare bevisst irriterende, si? Jeg har tidligere vedgått at det er fint å se en deres stadion når man tar ferja til/fra Molde. Den er grei. Jeg har samtidig sagt følgende: det aller bete med Molde er å stå på ferjeleiet, med ryggen mot Molde, og se utover mot Vestnes. Hehe godt sagt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 (endret) Nå skal det sies at jeg har ikke store forventningene til været akkurat når jeg drar oppover til Romsdalen.. Det kan være både sol, regn, storm, sludd og alt mulig det. Selv på sommeren. Opplever sikkert 3 forskjellige værtyper om dagen. Endret 16. mai 2020 av Nattkjolemedurin Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå): Nå skal det sies at jeg har ikke store forventningene til været akkurat når jeg drar oppover til Romsdalen.. Det kan være både sol, regn, storm og alt mulig det. Selv på sommeren. Opplever sikkert 3 forskjellige værtyper om dagen. Det er korrekt! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Det er korrekt! Hvis det er noe jeg forventer av været så er det regn, men veldig fint når det er sol. Det er bare det at det kan starte med sol og fint vær, 10 min senere så pøsregner det. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): godt sagt Jeg er jo en flink gutt:) PS: det er faktisk en vakker natur dere har der nede. Mange som setter pris på den. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 Det er slettet innlegg på psykiatrisk etter stengetid. Vet ikke hva, men noe er slettet. Antall innlegg på siste side er nå 1. Det var flere. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 Øyyy!! Jeg fikk nettopp en venneforespørsel på fb fra Ignalita. Risikabelt? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 JA til rimming Og bonden er harmløs 1 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Øyyy!! Jeg fikk nettopp en venneforespørsel på fb fra Ignalita. Risikabelt? Ja, ikke oppgi kontonummeret ditt, bortsett fra det, kos deg. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 Justice 96 skrev (2 minutter siden): Det er slettet innlegg på psykiatrisk etter stengetid. Vet ikke hva, men noe er slettet. Antall innlegg på siste side er nå 1. Det var flere. Sikkert ledelsen på sykehuset som har hatt intern revisjon. De vil sikkert ikke havne i gata til Equinor? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Jeg fikk nettopp en venneforespørsel på fb fra Ignalita. Risikabelt De bør takke ja. MVH Ignalita. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 Granca skrev (1 minutt siden): De bør takke ja. MVH Ignalita. Puhhhh!!. Enda godt å vite at man til slutt havner i Trondheim, landets vakreste by. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Sikkert ledelsen på sykehuset som har hatt intern revisjon. De vil sikkert ikke havne i gata til Equinor? Ikke mulig å forstå seg på hva som foregår der. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. mai 2020 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2020 Ja eller nei til pegging? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg