Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok ikke for alle. Bare satt og funderte litt. Er jo en anelse gay å gjøre det, selv om man er hetero og gjør det med en jente. Ikke noe man snakker om med kompiser eller med fullt navn på nett, men nå kommer jeg aldri til å gi ut etternavnet mitt heller da ?

Beklager seksuell avsporing.

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke hva pegging er, og takker høflig nei da jeg ikke vet hva det er. 

Google? Kan være like greit og la være også forresten. Ekke sikkert du vil vite.

Endret av Nattkjolemedurin
Lenke til kommentar

Skal ut på visninger snart selv. Er kamp om leilighetene i Fredrikstad også, men selvsagt langt unna sånn det er i Oslo. Skal bo for meg selv da, så det gjør nok ting enklere. Bare opptatt av at det er nogenlunde nærme sentrum, et stille strøk og at det er fint og praktisk innvendig.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Skal ut på visninger snart selv. Er kamp om leilighetene i Fredrikstad også, men selvsagt langt unna sånn det er i Oslo. Skal bo for meg selv da, så det gjør nok ting enklere. Bare opptatt av at det er nogenlunde nærme sentrum, et stille strøk og at det er fint og praktisk innvendig.

Ja, du har en fordel i Fredrikstad tror jeg. Før korona så gikk leilighetene i Oslo 1 mill over takst. Folk som har ræva fulle og som betaler for å droppe budrunde. Er knallharde bud. Lurt at du prøver å komme deg inn på markedet nå som korona vil senke prisene litt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...