Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Det er bra, men temperaturen må opp ti grader før første juni, om ikke sitter jeg i soveposen og drikker øl, så får bare fisking være fisking.

Blir ikke før nærmere juli jeg skal oppover. Første uken i juli tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Aker stadion er jo et smykke i seg selv.

Nå er du bare bevisst irriterende, si? Jeg har tidligere vedgått at det er fint å se en deres stadion når man tar ferja til/fra Molde. Den er grei. Jeg har samtidig sagt følgende: det aller bete med Molde er å stå på ferjeleiet, med ryggen mot Molde, og se utover mot Vestnes. 

Lenke til kommentar
EL-Grozzo skrev (12 minutter siden):

men willie nelson kjører på , 86 år

Willie gir seg nok ikke før han vandrer videre. Antagelig ikke da heller. Han røyker ikke lenger da, men konsumerer via damp, mat eller oljer. 

Startet vel et selskap som gjør det skarpt i cannabisindustrien. Han klarer seg bra til å være en 86? år gammel junkie ?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Nå er du bare bevisst irriterende, si? Jeg har tidligere vedgått at det er fint å se en deres stadion når man tar ferja til/fra Molde. Den er grei. Jeg har samtidig sagt følgende: det aller bete med Molde er å stå på ferjeleiet, med ryggen mot Molde, og se utover mot Vestnes. 

Hehe godt sagt.

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at jeg har ikke store forventningene til været akkurat når jeg drar oppover til Romsdalen.. Det kan være både sol, regn, storm, sludd og alt mulig det. Selv på sommeren. Opplever sikkert 3 forskjellige værtyper om dagen. 

Endret av Nattkjolemedurin
Lenke til kommentar
Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå):

Nå skal det sies at jeg har ikke store forventningene til været akkurat når jeg drar oppover til Romsdalen.. Det kan være både sol, regn, storm og alt mulig det. Selv på sommeren. Opplever sikkert 3 forskjellige værtyper om dagen. 

Det er korrekt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...