BrorneDin Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Kunne nok ha skrevet en tullebok, men dette er jo faktisk nesten sant. Hvis dere ikke visste noe om denne snedige historien. Utroligt, trenger mer av sånt. 7-8 timer med skolearbeid er slitsomt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. mars 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Opp tidligere enn normalt i morgen, så tar kvelden. Until then: Sayonara, peeps! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Yiddo10 skrev (6 minutter siden): Utroligt, trenger mer av sånt. 7-8 timer med skolearbeid er slitsomt. Jeg beklager på Deres vegne. Skal prøve å komme med rare fakta, historier og anekdoter så ofte jeg kan. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Jeg beklager på Deres vegne. Skal prøve å komme med rare fakta, historier og anekdoter så ofte jeg kan. Det er så rørende. Nu leser jeg alt jeg har gått glipp av på VGD fra i går. Det var det meget med snadder. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): snadder. Vel... Leste du om det med cornflakesen sin opprinnelse? Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 God bless Mr Trump Amerikas beste president igjennom tidene.. ? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Vel... Leste du om det med cornflakesen sin opprinnelse? Jeg har litt problemer med å lande etter at jeg akkurat kom meg hallveis i The fundamentals of digital media-kurset jeg tar. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Biggus Dickus skrev (2 minutter siden): God bless Mr Trump Amerikas beste president igjennom tidene.. ? Må være kult å ha en gulrot som president. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Må være kult å ha en gulrot som president. Han innfrir alle valgløfter, og landet går så det suser, økonomisk og arbeidsledighet.. Fælt med en som faktisk gjør en god jobb.. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Ble til ved en tilfeldighet. Brødrene Kellogg drev et sanatorium(religiøst) for blant annet å drive folk bort fra onani. De ville lage noe sunn mat til dem, og de merket at tørkede maisflak ble pop hos pasientene... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Biggus Dickus skrev (Akkurat nå): Han innfrir alle valgløfter, og landet går så det suser, økonomisk og arbeidsledighet.. Fælt med en som faktisk gjør en god jobb.. Jeg liker også å lese fantasihistorier fra Donald Duck. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Ble til ved en tilfeldighet. Brødrene Kellogg drev et sanatorium(religiøst) for blant annet å drive folk bort fra onani. De ville lage noe sunn mat til dem, og de merket at tørkede maisflak ble pop hos pasientene... Det med onani fikk jeg med meg, utrolig nok (!), men resten visste jeg ikke. Det skal sporenstreks skrives ned. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Det skal sporenstreks skrives ned. Det finnes sikkert utallige cornflakes-onani-blogger allerede. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Det finnes sikkert utallige cornflakes-onani-blogger allerede. De mener at jeg burde skifte fokus på bloggen min? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): De mener at jeg burde skifte fokus på bloggen min? Dette sier seg selv nu. Hva med en om politisk bevisstløse portører med fagbrev? For smal nisje? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Dette sier seg selv nu. Hva med en om politisk bevisstløse portører med fagbrev? For smal nisje? Jeg tror dette har potensiale til å bli svæææært. Jeg skal opprette en meningsmåling på bloggen om temaet. Men nå skal jeg se siste episode av 71 grader nord, så ha meg unnskyldt. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Yiddo10 skrev (7 minutter siden): Jeg liker også å lese fantasihistorier fra Donald Duck. Sannheten og fakta er kjipt , LOL Må være GRUSOMT å ha en president som får økonomien til å blomstre, og arbeidsledighet til rekordlav igjennom historien.. Huff og huff og huff og huff og huffameien Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Dette sier seg selv nu. Hva med en om politisk bevisstløse portører med fagbrev? For smal nisje? Eller om trøndere som notorisk juger at de er i Syden.. Kanskje litt smalt det også..? Hmmmm Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 (endret) Biggus Dickus skrev (7 minutter siden): Sannheten og fakta er kjipt , LOL Må være GRUSOMT å ha en president som får økonomien til å blomstre, og arbeidsledighet til rekordlav igjennom historien.. Huff og huff og huff og huff og huffameien Er dette din personlige mening? Hva kan du underbygge dette med? Dette var så morsomt at jeg gjerne vil høre mer. Herlig underholdning, som har blitt en hit på Internett i det siste. Endret 20. mars 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. mars 2020 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2020 (endret) Biggus Dickus skrev (7 minutter siden): Må være GRUSOMT å ha en president som får økonomien til å blomstre, og arbeidsledighet til rekordlav igjennom historien.. Dette var det Obama som startet, ville sett rart ut om Trump skulle stoppet det, eller? Endret 20. mars 2020 av Stormoen33 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg