Biggus Dickus Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 HYYYL skrev (7 minutter siden): Treskalle? Betong Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Hadde alkoholen fortalt deg at det ikke var glatt? Vel. Jeg skulle nakenbade på moloen i Puerto Rico med ei Bodø-dame. Ufornuften tok overhånd. Møkkings på vodka/redbull og såpeglatte steiner med grønske var ingen vinnerkombo. Greide å ha sex etterpå, da. Blodig og møkkings. Burde nok sydd i bakhodet, men men... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Flere her som er redde for bluss? Lenke til kommentar
Le Sorcier Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Flere her som er redde for bluss? Kun én, tror jeg. ? Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Elsker bluss. Herlig stemning på norske stadioner. 1 Lenke til kommentar
Le Sorcier Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 lsklars skrev (3 minutter siden): Elsker bluss. Herlig stemning på norske stadioner. ?? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 lsklars skrev (3 minutter siden): Elsker bluss. Herlig stemning på norske stadioner. Enig. Selv kom jeg meg endelig til Intility igjen da det ble litt action med bluss og diverse der på slutten av forrige sesong. Er noe annet enn den kjedelige gjengen som startet klanen og hvordan de var på 90 og 2000-tallet. Mye mer liv nå. 2 1 Lenke til kommentar
Le Sorcier Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Er noe annet enn den kjedelige gjengen som startet klanen og hvordan de var på 90 og 2000-tallet. Mye mer liv nå. De har nok ikke mange år igjen på Intility, uansett. Mange av dem sliter visstnok med store smerter i beinet, så det er ikke så lett å komme seg på kamp lenger. ? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Le Sorcier skrev (Akkurat nå): Kun én, tror jeg. ? Er du utsendt fra vgd? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Le Sorcier skrev (Akkurat nå): kamp Lover du å være objektiv? 1 Lenke til kommentar
Le Sorcier Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Selvsagt. Alltid. ?? 1 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Yiddo10 skrev (34 minutter siden): Flere her som er redde for bluss? Bluss..! Hva er det for noe ? Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Le Sorcier skrev (17 minutter siden): De har nok ikke mange år igjen på Intility, uansett. Mange av dem sliter visstnok med store smerter i beinet, så det er ikke så lett å komme seg på kamp lenger. ? Er du helt objektiv nå Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Ser det er gråting på vgd fra en her inne som misliker at hen blir ignorert av så mange. Når sånt skjer, så er det faktsik bare en ting man kan skylde på, nemlig egen oppførsel. Hadde det vært meg, så hadde jeg nok prøvd å oppføre meg bedre. 1 2 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Ser det er gråting på vgd fra en her inne som misliker at hen blir ignorert av så mange. Når sånt skjer, så er det faktsik bare en ting man kan skylde på, nemlig egen oppførsel. Hadde det vært meg, så hadde jeg nok prøvd å oppføre meg bedre. Kunne ikke sagt det bedre selv. 3 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) Helt klart råere og bedre enn studioversjonen. Stevie Nicks er til å besvime av! Trolig det klippet på Youtube jeg har sett oftest. Endret 17. februar 2020 av NNightwish 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) NNightwish skrev (Akkurat nå): Stevie Nicks er til å besvime av! I see your point! Du likte vel utseendet til Suzi Quatro også, da? Vil si begge er finere enn Trine Skei. Brannfakkel? Endret 17. februar 2020 av Granca Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Kunne ikke sagt det bedre selv. Det er nok fordi du er ganske lur. Og sympatisk. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Det er nok fordi du er ganske lur. Og sympatisk. Takk - snilt sagt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg