Zemeckis Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Hei Jeg skal slå av pc`en for dagen eller restarte den.Trykker på "slå av" eller "start på nytt",men ingenting skjer.For å slå den av helt på jeg holde inn power on knappen på towret i noen sek.Noen som vet hva som er galt?
ace_ventuora Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 jeg har nesten samme problem, bare at den låser seg akkuratt når du ser på skjærmen at windows avsluttes. kan det fikses?
ChalStye Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 har dere itouch? Det skaper slike problemer til meg.
Zemeckis Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Skrevet 28. desember 2003 har dere itouch? Det skaper slike problemer til meg. Hva er det?
Lautsprecher Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 har dere itouch? Det skaper slike problemer til meg. Hva er det? Driverne til Logitech Skrivefjøler
KAS Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 har dere itouch? Det skaper slike problemer til meg. Lenge siden du oppdaterte det?
ace_ventuora Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 har dere itouch? Det skaper slike problemer til meg. nei.
ChalStye Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 noen som vet hvorfor de lager slike problemer til meg da? har nyeste itouchèn
Erlendz Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Har også samme problemet. Har prøvd å byttet ut diverse hardware. Det meste faktisk Jeg har byttet alt untatt: Hovedkortet som er asus a7v8x og psu en som er qtec 340. Ja det er billig dritt. Det er derfor en av disse to som er skyld i all elendigheten. Iallefall hos meg
Erlendz Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Det har jeg prøvd. Det hjalp ikke meg i allefall Nå har faktisk ikke maskina villet slått seg av de tre siste gangene jeg har prøvd Kan det være psu? Jeg stoler egenltig ikke så mye på min qtec så den er mistenkt nr1. Vurderer ny thermaltake
TAS Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Hadde samme problem selv.Det viste seg å være Hardisken der OS lå.
Zemeckis Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Skrevet 29. desember 2003 Hadde samme problem selv.Det viste seg å være Hardisken der OS lå. Hva gjorde du for å fikse problemet?Formaterte?Det gidder ikke jeg ivertfall,har nettopp gjort det.Og mangler brenne cd`er til å lagre det jeg har.Og bios oppdatering blir vanskelig for meg Har en Packard Bell pc,med xp pro.
runela Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Jeg har hatt mange itouch drivere og jeg har aldri hatt det problemet. men hadde det på en gammel maskin men det ble borte da jeg installerte vindows på nytt, men det er nå en av de siste tingene man ønsker
ChalStye Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 hmm var ikke nyeste itouch alikavel oppdatert nå å alt funker perfekt, sto under at de gamle driverne skapte shutdown problemer
sveinsel Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 My Computer Won't Shut Down Itself After Installing XP There are a number of users who are noticing that their PC will no longer automatically power down/shut off without pressing the power off button on the computers unlike in Windows Me/95/2000. There could be a number of reasons for this - but the main one seems to be that ACPI is not enabled on the computer or in Windows XP. Here is how to try that out: 1: Click - Start - Control Panel - Performance and Maintenance - Power Options Tab 2: Then click APM - Enable Advanced Power Management Support
TAS Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Hadde samme problem selv.Det viste seg å være Hardisken der OS lå. Hva gjorde du for å fikse problemet?Formaterte?Det gidder ikke jeg ivertfall,har nettopp gjort det.Og mangler brenne cd`er til å lagre det jeg har.Og bios oppdatering blir vanskelig for meg Har en Packard Bell pc,med xp pro. Jeg fant det ut ved å kjøre fresh diagnose(software) den som var ødelagt var en Maxtor Diamondmax 9,har også Maxtor Diamondmax 8 som viste seg å være en del raskere.diskene var like store og begge er ata 133.Løste problemet med å kjøpe en ny disk.Mulig det hjelper for deg å kjøre ett bra defrag verktøy(ikke windows sin)F.eks Diskeeper 8.0.
Erlendz Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Jeg har prøvd alle forslagene så langt, men har fortsatt samme problemet. Det skjedde bare av og til før. Kanskje 1 av 30 ganger. Nå skjer det hver gang. Kan det være psu? Har nemlig ei elendig q-tec strømforsyning
Deidei Skrevet 1. januar 2004 Skrevet 1. januar 2004 Har hatt også hatt slike problemer, skjer av og til, har også en billig qtec strømforsyning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå